بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: بزرگی راهپیمایی 22 بهمن در جهان بی نظیر است و مردم این مرزبوم باشکوه تر از سال های گذشته در این صحنه حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۸۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: اجتماع مردم  این مرز بوم در یوم الله 22 بهمن ماه نشان مى دهد که دشمنان و منافقان موفق به جداکردن مردم از انقلاب نمی شوند و مردم هنوز پایبند به این نظام و انقلاب اسلامى هستند.

 

وی با تاکید بر بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یوم الله 22 بهمن ویژه یک گروه یا جناح خاصی نیست و باید تمام مردم این مرز بوم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

 

رضایی اندیشمند افزود: با توجه به اینکه دشمن همواره تلاش میکند نظام را نا کارآمد جلوه دهد، همگان در راهپیمایی این روز شرکت کرده و دشمن را مایوس کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر با تاکید بر اهمیت هوشیاری و حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: دشمنان این مرزبوم میلیاردها دلار برای مایوس کردن مردم ایران از انقلاب اسلامی، به خصوص درفضای مجازی هزینه میکند تا نسل امروزی را غافل کنند.

 

وی گفت: استقلال، آزادی و امنیت دستاوردهای انقلاب اسلامی در این کشور هستند.

 

حجت الاسلام رضایی اندیشمند در پایان خاطرنشان کرد: حضور باشکوه تر مردم در راهپیمایی امسال به خصوص پس از ناآرامی های اخیر پاسخ محکم بر توطئه دشمنان است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها