در مراسم «یاس کبود» مطرح شد؛

حضرت زهرا(س) الگوی کامل زن مسلمان

یک استاد حوزه حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان دانست و گفت: در سیره زندگی ایشان توجه به پوشش و عفاف به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۷۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی‌آبادی از اساتید حوزه علمیه استان قم در مراسم «یاس کبود» که به مناسبت ایام فاطمیه و با حضور جمعی از خواهران تفرشی در تکیه زاغرم برگزار شد، با بیان اینکه رضایت خدا و پیامبر(ص) در گرو رضایت حضرت زهرا(س) است، گفت: انبیاء و امامان معصوم(ع) از وجود ایشان شفا می‌گیرند و محتاج شفاعت ایشان هستند.

وی افزود: محبت و ارادت نسبت به حضرت زهرا(س) سبب ورود به بهشت می‌شود. یکی از راه‌های ارتباط با حضرت زهرا(س)، هدیه ثواب اعمال به اهل‌بیت(ع) و حضرت زهرا(س) است.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان روایتی از امام زمان(عج) در وصف حضرت زهرا(س) تصریح کرد: امام زمان(عج) فرمود؛«حضرت زهرا(س) برای من اسوه است». این الگو بودن و الگوگیری از ایشان سبب تحول فکر، رفتار و ارتباط بیشتر با حضرت زهرا(س) می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌آبادی حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان دانست و گفت: در سیره زندگی ایشان توجه به پوشش و عفاف به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به آثار اجتماعی حجاب افزود: با وجود اینکه ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان میلیاردها دلار تبلیغات علیه حجاب و عفاف انجام می‌دهند تا این مسائل را کمرنگ و بی‌اهمیت کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سقوط کشور الجزایر خاطرنشان کرد: اولین کار فرانسوی‌ها، گرفتن حجاب از ملت الجزایر بود و همین امر سبب سقوط این کشور شد.

مداحی، قرعه‌کشی و اهدا جوایز به دختران محجبه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار