به‌مناسبت دهه فجر؛

مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس همدان عطرافشانی شد

همزمان با گرامیداشت دهه فجر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس همدان توسط نوآموزان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۳۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس همدان عطرافشانی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب مزار شهدای  انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم توسط نونهالان مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان غباررویی و عطرافشانی شد.

در این مراسم معنوی که مدیر، مربی و نوآموزان به همراه مادران مهد ریحانه حضور داشتند، نونهالان با نثار گل و غبارروبی مزار شهدا ارادت خود را به شهدای بزرگوار نشان دادند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

این مراسم که با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نونهالان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به عنوان ارزش‌های انقلاب برگزار شد، مدیرو مربیان مهد با زبان کودکانه توضیحاتی درباره دلاوری‌های شهدای  انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نقش آنان در سربلندی میهن اسلامی ارائه کردند.

نوآموزان شرکت کننده در مراسم با لباس رزمی که نشان از شوق آنها برای سربازی ولایت بود با نثار فاتحه به روح بلند و ملکوتی شهدا، با آرمان های والا و مقدس آنان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار