خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مطالعه نکردن تاریخچه قبل از انقلاب یکی از غفلت‌های ماست/ روحانیت مغز متفکر جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از غفلت‌های ما طلبه‌ها این است که تاریخچه قبل از انقلاب را مطالعه نکردیم، گفت: روحانیت مغز متفکر جامعه است.
کد خبر: ۸۹۸۵۹۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

مطالعه نکردن تاریخچه قبل از انقلاب یکی از غفلت‌های ماست/ روحانیت مغز متفکر جامعه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله طه‌محمدی در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه مدارس پنج‌گانه شهر همدان با بیان اینکه وظیفه همه ما در ایام الله دهه فجر تلاش در راه برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام است، اظهار داشت: این ایام روزهایی است که توجه خاص خدای متعال را در پی دارد.

وی با اشاره به طلبه‌های حوزه علمیه گفت: شما طلاب زمینه‌سازان ظهور امام زمان(عج) هستید چراکه انقلاب به برکت طلاب جوان شکل گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان افزود: باید به این حقیقت رسیده باشیم که انقلاب مقدس ما انقلاب سرمایه و کارگری و نظامی نبود بلکه انقلاب دینی و روحانیت بود.

وی اظهار داشت: ما وظیفه داریم نسل‌های جدید طلاب حوزه‌های علمیه را با تاریخ گذشته و تاریخ فعلی آشنا کنیم چراکه ماهیت انقلاب به برکت طلاب است.

محمدی با بیان اینکه یکی از غفلت‌های ما طلبه‌ها این است که تاریخچه قبل از انقلاب را مطالعه نکردیم، گفت: دانشگاه را نیز روحانیت به میدان آورد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب میراث  شما طلاب است و باید از آن محافظت کنیم، افزود: شاکله تربیتی دیروز با امروز بسیار فرق کرده و پاسداری انقلاب نیز به دوش شما روحانیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه روحانیت مغز متفکر جامعه است، گفت: امروز در برابر دشمن از نظر سلاح و قدرت کم نداریم اما از نظر خودسازی باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات