خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه مبارک فجردر بخش زرین دشت روستای عنبرقنبر شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران در بخش زرین‌دشتمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال اظهار داشت: به مناسبت این ایام در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در بخش زرین دشت شهرستان نهاوند برای چندمین بار در سطح شهرستان به ارائه خدمات درمانی، بهداشتی وآموزشی با همکاری اداره اوقاف و بسیج جامعه پزشکی پرداختند.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان شهرستان نهاوند انجام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند تصریح کرد: در این برنامه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به بیماران بی‌بضاعت بخش زرین دشت (روستای عنبرقنبر) ارائه‌ و تا حد امکان دارو و نیازهای درمانی بیماران تأمین شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای بیماران، خدمات غربالگری دیابت و فشارخون، کاردرمانی، بینایی‌سنجی، مشاوره پزشکی ، مامایی ، دندانپزشکی و غیره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این طرح دو‌ روزه است.

دارابی یادآور شد: با اجرای این طرح، محرومین روستای  شهرستان نهاونددر تخصص‌های چشم، زنان ، پزشک عمومی، مورد درمان قرارگرفته و از خدمات غربالگری بینایی، دندانپزشکی ، فشارخون، مشاوره خانواده، دیابت و... بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات