مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

اقتصاد مقاومتی؛ کلید حل مشکلات کشور است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند کلید حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و ما نیروهای انقلابی و افسران جنگ نرم باید در این زمینه فعالیت کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع خواهران بسیجی حوزه کوثر 3 اراک به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران دو دستاورد در بعد مادی و معنوی داشت که باعث پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای معنوی قابل شناسایی نیست، گفت: قسمتی از دستاوردهای معنوی از جمله ایجاد امید میان مسلمانان جهان، تشکیل جنبش‌های اسلامی، افزایش رویکرد و گرایش مردم جهان به اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: قسمتی از دستاوردهای مادی شامل دستاوردهای نظامی، علمی، سیاسی و ... است.

حجت‌الاسلام عبدی با تاکید بر اینکه نبایستی این انقلاب را به دست نا اهلان بسپاریم و وظیفه ما است تا در حفظ آن کوشا باشیم، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند کلید حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و ما نیروهای انقلابی و افسران جنگ نرم باید در این زمینه فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات