خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

امنیت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و باید قدر این امنیت را بدانیم که به برکت ایثار و از خود گذشتگی مردم است.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

امنیت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته در افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای مرکز همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: دهه فجر یادآور تمام رشادت‌های مردم است که با خون شهیدان و جانبازان آبیاری شده است.

وی گفت: میوه‌های این درخت انقلاب به بار نشسته و حال می‌بینیم استکبار شکست خورده و ضربه فنی شدن کفر جهانی از ثمرات انقلاب است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب امنیت است، گفت: درخت انقلاب ما امروز نشان می‌دهد که چه مقدار امنیت دارد، امنیت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و باید قدر این امنیت را بدانیم که به برکت ایثار و از خود گذشتگی مردم است.

وی با بیان اینکه همه دست به دست هم دادند تا کشور را ناامن کنند و باید این را بدانند که نمی‌توانند، گفت: قدرت موشکی از دستاوردهای دیگر انقلاب است که امروز استکبار جهانی از این قدرت وحشت دارد.

خجسته افزود: دشمن قدرت موشکی ما را خوب می فهمند و می‌دانند که شرایط جمهوری اسلامی چه چیزی است.

وی با اشاره به دو آسیب امروزی گفت: یکی از این آسیب‌ها فساد است که باید در جمهوری اسلامی به حداقل برسانیم تا کسانی که غارتگر انقلاب هستند تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تمام نیروهای انقلاب دست به دست هم می‌دهند تا این انقلاب به قله‌های افتخار برسد و مردم از فساد تنفر دارند.

وی ادامه داد: دومین آسیب توجه به معیشت مردم است که در ردیف بودجه سال آینده وضعیت بهتری پیدا کرده است.

خجسته با اشاره به نقش صداوسیما گفت: صدا وسیما امروز در شرایط سختی در دنیا نقش‌آفرینی می‌کند چراکه بالای 250 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی کار می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات