خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 هر دو ابرقدرت شرق و غرب را به چالش کشید.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۸۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاستسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 هر دو ابرقدرت شرق و غرب را به چالش کشید.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در عصری اتفاق افتاد که تفکر شرق کاملاً تفکر بی‌خدایی بود و چند دهه کمونیست‌ها کار کرده بودند و  بعد از انقلاب 1917 اکتبر شوروی کمونیست‌ها روی موضوع بی‌خدایی که حضرت امام (ره) در نامه معروف به آخرین رئیس جمهور شوروی منعکس شده بود به صراحت به گورباچف فرمودند که مشکل شما مشکل بورژوای کارگری نیست مشکل شما بی خدایی است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه به محتوای دینی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:  انقلاب اسلامی تمدن غرب و کشورهای غربی را به چالش کشید به این دلیل که آنها نیز چند صد سال بود که موضوع سکولاریسم و تز جدایی دین از سیاست را داشتند.

وی ادامه داد: محتوای دینی انقلاب هم قدرت شرق را به چالش کشید که بحث بی خدایی را مطرح می کرد و هم قدرت غرب را به چالش کشید که بحث کم دینی یا جدایی دین از سیاست را پیگیری می‌کردند.

مختاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها است، افزود: در 22 بهمن سال 1357 انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به وقوع پیوست، انقلابی كه جهانیان را شگفت زده كرد.

وی تصریح کرد: اندیشه حاكم بر قرن بیستم یعنی اندیشه غیر دینی و سكولاریسم در ایران بود بنابراین باورشان نمی‌شد كه انقلابی با ماهیت دینی جایگزین حكومت غیر دینی شود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار به مهمترین دستاوردهای  انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: بیش از هزار سال بود كه اسلام از صحنه حكومت دور بوده است و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حكومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاكمیت یافت.

وی ابراز داشت: تبعیت‌پذیری بی‌چون و چرای مردم از ولایت و در صحنه بودن آنها، ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل ظلم و ستم و نفی سلطه، داشتن روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و فداکاری مردم به ویژه جوانان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مختاری افزود: دستان غیبی موجب خنثی شدن تمام  توطئه‌های دشمنان از جمله حمله نظامی آمریكا به طبس، كودتای نقاب، طرح كودتا و ترور امام راحل، جنگ تحمیلی، حركات منافقین و لیبرال‌ها، غائله قومی و نژادی شرق و غرب و شمال و جنوب كشور و... شده است.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم ستم‌شاهی، ایجاد حكومت مبتنی بر رأی مردم،-استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اجرای عدالت اجتماعی، قوانین و مقررات الهی و حفظ ارزش‌ها و كرامات والای انسانی از جمله این اهداف است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: از دیگر اهداف انقلاب اسلامی می‌توان به ایجاد فضای سالم برای رشد فضائل اخلاقی، مبارزه با فساد و تباهی، تأمین حقوق همه جانبه زنان، نفی استعمار و سلطه خارجی، حمایت از مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان، ایجاد امت واحد اسلامی در جهان و استقرار حكومت اسلامی جهان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات