خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد

به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با حضور مسئولان شهری و دانشگاهیان همیشه در صحنه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۵۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد عنوان کرد: انسان های انقلابی اهل جهاد و مبارزه هستند ، نقطه قوت ملت ما همین رشادت طلبی ، شهادت طلبی و ایثار و از جان گذشتگی هاست و دشمنان باید بدانند که مردم ایران هیچ وقت از اسلام زده نمی شوند بلکه وابستگی شان بعداز گذشت 4 دهه به نظام و روحانیت که مدیریت جامعه را برعهده دارند بیشتر شده است.

وی ادامه داد کشور درحال گذشتن از پیچ تاریخی است و بزرگترین کشورهای مستکبرجهان در مقابل رشد وگسترش انقلاب آن ایستاده اند ولی علیرغم تمام بدخواهی ها و دشمنی ها ، این انقلاب به راه خود ادامه می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد بایادآوری سختی های قبل انقلاب افزود: همه میدانند که انقلاب اسلامی یک شبه بوجود نیامده است تا یک شبه توسط دزدان خیابان گرد به شکست رسیده و نابود شود بلکه انقلاب ما ریشه در باور انقلابی جوانان دارد و الحمدلله با وجود رهبر معظم انقلاب که مانند ناخدایی این کشتی را هدایت می کند و باوجود جوانانی انقلابی چون حججی ها ، این نظام و انقلاب از گزند دشمنان مصون خواهد ماند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار