خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خبر داد:

برپایی160 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین از برگزاری 160 عنوان برنامه طی دهه فجر توسط سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۸۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در تشریح برنامه‌های دهه فجر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در دهه‌ فجر با توجه به هم‌زمانی با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، ۱۶۰ برنامه توسط حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه در سطح شهرستان قزوین با رویکرد پیروزی انقلاب و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و نشست های سیا سی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان با محوریت استکبار شناسی و استکبار ستیزی از مهمترین سرفصل های برنامه های اجرایی این ناحیه در این دهه مبارک اجرا خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین تصریح کرد: امسال فضای ایام‌الله دهه فجر آکنده به طنین فاطمی است، لذا در خصوص برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها صورت گرفته باید با نگاه به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ورود پیدا کنیم و ضمن پیروزی انقلاب اسلامی، موضوع سبک زندگی اسلامی و مباحث مرتبط با زندگی اهل‌بیت به ویژه سیره حضرت فاطمه(س) را اجرا کنیم.
صادق پور در ادامه گفت: پس از گذراندن تلاطم‌های پس از انقلاب، در راستای بلوغ این نظام مقدس سنگ‌انداری‌های زیادی توسط استکبار جهانی شده است، توانستیم وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شویم که بسیار مقدس است.
این مسوول بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی قطعه‌ای از تاریخ نورانی ملتی متعد و متمدن است که با تکیه بر تعالیم مکتب اسلام، اهل‌بیت و قرآن کریم وعده الهی مبنی بر پیروزی مستکبران بر طاغوت زمان را محقق ساخت و با دین‌مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین عنوان کرد: اکنون با تببین موثر برنامه‌های جذاب باید زمینه حضور مردم به ویژه نسل جوان در برنامه‌های دهه مبارک فجر و راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را ایجاد کنیم که این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز تداوم این انقلاب الهی باشد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها