خبرهای داغ:
مسئول واحد خواهران بسیج رسانه گلستان عنوان کرد:

جشنواره رسانه ای «زن و خانواده» برگزار می شود/ مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن ماه

مسئول واحد خواهران بسیج رسانه گلستان از برگزاری جشنواره رسانه ای «زن و خانواده» ویژه بانوان خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از پاسرو ؛ زهره رجبی، مسئول واحد خواهران بسیج رسانه گلستان گفت: جشنواره رسانه ای «زن و خانواده» در سطح کشوری از سوی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار خواهد شد.

وی قالب های ارزیابی این جشنواره را خبر، یادداشت، مصاحبه، عکس و گزارش نام برد و افزود: از 30 اثر برتر در حوزه «زن و خانواده» تجلیل به عمل خواهد آمد.

رجبی از موضوعات این جشنواره به «فرزندآوری»، «سبک زندگی اسلامی در خانواده»، «اهمیت نقش زن در خانواده»، «اهمیت نقش زن در اجتماع»، «عوامل تضعیف خانواده در غرب»، «علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی‎حجابی»، «عوامل موثر در تضعیف خانواده»، «وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی»، «تفاوت زن در غرب و ایران»، «اهمیت نهاد خانواده» و «زن،رسانه و خانواده» اشاره کرد.

مسئول واحد خواهران بسیج رسانه گلستان در پایان اظهار داشت: بانوان خبرنگار علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند تا تاریخ 25 بهمن ماه جاری، به دفتر بسیج رسانه استان واقع در خیابان کمربندی شهرستان گرگان مراجعه و یا آثار خود را با ذکر عنوان رسانه و تاریخ انتشار به همراه مشخصات کامل صاحب اثر به همین آدرس ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها