خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دفاع مقدس:

وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست

یکی از رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند و با آنها می‌توان راه را پیدا کرد، گفت: وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ جمشید احمدی در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد عاشوری و گرامیداشت شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا چراغ راه هستند و با آنها می‌توان راه را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جان خود ثابت کردند که باید در راه اسلام همیشه جان نثاری کرد، ادامه داد: شهدا در شرایط سخت تکلیف را برعهده گرفتند و به آن عمل کردند و وظیفه امروز ما  زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر به وصیت‌نامه شهدا نگاه کنیم متوجه می شویم که شهدا همواره ما را به پشتیبانی از ولایت سفارش کرده‌اند تا آسیبی به مملکت نرسد.

وی تصریح کرد: دشمنان باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفتند و ما با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم اهداف دشمنان را نقش بر آب کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) فرمودند چه بکشیم، چه کشته شویم ما به تکلیف خود عمل کردیم، گفت: کوته ‌فکری است که باور کنیم صدام خود شروع کننده جنگ بود چراکه صدام تنها اجرا کننده دستور دستگاه استکبار بود.

وی تأکید کرد: همان قدر که وسع داریم باید به تکلیف خود که ادامه راه شهداست عمل کنیم.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست که بارها در آنها آمده است خواهرم حجابت را حفظ کن و  پیشتیبان ولایت فقیه باشید.

وی با بیان اینکه دشمنان مردم را از آینده مایوس می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان ولایت فقیه را نشان گرفته اند.

احمدی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید موانع پیشرفت انقلاب از سر راه برداشته شود، گفت: از خدا می‌خواهیم با ایستادگی بر عهد و پیمان خود از دنیا برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار