خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: طی یک سال گذشته در شهرستان نهاوند بیش از ۷ میلیارد ریال در بحث ایثار و شهادت هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۵۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

هزینه‌کرد بیش از ۷ میلیارد ریال در بحث ایثار و شهادت در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی و گرامیداشت شهید پاسدار «احمد شوهانی» که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی یک سال گذشته در شهرستان نهاوند بیش از ۷ میلیارد ریال در بحث ایثار و شهادت هزینه شده است.

وی گفت: سال‌ها بود که دنبال نصب المان شهدای گرانقدر ابوذر بودیم که نماد طاغوت‌ستیزی استان همدان و غرب کشور است، که خوشبختانه توانستیم این نماد را در میدان ورودی آورزمان جاگذاری کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گروه ابوذر دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی افزود: شهدا نقش روشن و بلیغی در هدایت و رستگاری جامعه دارند و در این میان شهدای نیروی انتظامی به جهت پاسداری این آب و خاک حق بزرگی برگردن مردم دارند.

فرماندار نهاوند گفت: حوزه‌های علمیه بسیار بزرگی در تربیت جامعه دارند و به همین دلیل در سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در نظر گرفتیم که تاکنون بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.

وی در پایان گفت: در چند ساله گذشته دولت در بحث ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد شهدا، مرمت و بازسازی گلزار شهدا بیشتر از گذشته فعالیت کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات