امام جمعه ملایر با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) پرچمدار بصیرت و معرفت و علمدار امام‌شناسی است، گفت: محور ولایت در نظام اسلامی ولی فقیه است و همه ما باید تحت لوای این خیمه عزت بخش و سعادت بخش جمع بشویم.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

حضرت فاطمه(س) پرچمدار بصیرت و معرفت و علمدار امام‌شناسیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در جمع اقشار مختلف مردم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره)، شهدا و همه فجرآفرینان اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت، شهامت، ایثار، معرفت و بصیرت نسبت به دین و حکومت دینی است.

وی گفت: دهه فجر همزمان با ایام عزای فاطمیه اولین شهیده در راه ولایت و آن پرچمدار بصیرت و معرفت و علمدار امام‌شناسی است بنابراین برنامه‌های این دهه باید فاطمی برگزار شود.

امام جمعه ملایر افزود: معرفت انسان وقتی بالا می‌رود نه اینکه فقط زائر امام می‌شود بلکه فدایی امام نیز می شود و حضرت زهرا(س) فدایی امام شد و وقتی هم فدا شد از امیرالمومنین(ع) عذرخواهی کرد که یک جان ناقابلی داشت و اگر کوتاهی کرده است امیرالمومنین(ع) ببخشد.

وی اظهار داشت: امیرالمومنین(ع) در شهادت حضرت زهرا(س) اشک ریختند و اشک‌های ایشان بر گونه‌های حضرت زهرا(س) نشست.

برقراری با اشاره به معرفت بالای حضرت زهرا(س) تصریح کرد: حضرت زهرا(س) تا آخر ثابت قدم ماند و جان عزیزش را در راه ولایت فدا کرد.

وی با بیان اینکه این فدای در راه ولایت به گونه ای بود که حتی قبر و نشانی از خود باقی نگذاشت، ابراز داشت: وقتی امیرالمومنین(ع) هست حضرت زهرا(س) وجودش به وجود امیرالمومنین(ع) است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه محور وحدت ولی‌فقیه است، بیان داشت: همه ما باید دور ولی فقیه جمع شویم.

وی عنوان کرد: محور ولایت در نظام اسلامی ولی فقیه است و همه ما باید تحت لوای این خیمه عزت بخش و سعادت بخش جمع بشویم که آینده از آن عباد صالح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات