خبرهای داغ:
امروز برگزار شد:

اجلاس راهکارهای توسعه پایدار و رونق واحدهای صنعتی در قزوين

اجلاس راهکارهای توسعه پایدار و رونق واحدهای صنعتی در استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۷۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اجلاس راهکارهای توسعه پایدار و رونق واحدهای صنعتی صبح امروز با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بيش از 150 نفر از مديران واحدهاي توليدي، صنعتي و خدماتي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان قزوین برگزار شد.
حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین در این اجلاس اظهار داشت: کلینیک عارضه‌یابی و مشاوره کسب و کار در شهرک‌های صنعتی فعال بوده و سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران مي‌توانند استفاده بهینه را در جهت رونق تولید و فعال‌سازی واحد داشته باشند.
وي تصريح كرد: در صورت استقبال واحدهای تولیدی برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی، مديريتي، مهارتی، کارآفرینی و کسب و کار با حضور اساتید ملی و بین‌المللی توسط شركت شهرک‌هاي صنعتي تداوم پیدا می‌کند.
همچنین در ادامه منوچهر حبيبي معاون امور هماهنگي اقتصادي استاندار قزوین اظهار داشت: دغدغه بیکاری جوانان و اشتغال پایدار آن‌ها و حمایت از رونق تولید در دستور کار دولت قرار دارد.
وي گفت: تولید صنعتی باید با صادرات گره خورده تا تداوم یابد و عزم و جزم دولت برای حمایت از تولید ملی است.
در پايان دکتر فرخ دیبا و میثم علیرضایی به مباحث علمی و تخصصی عارضه‌یابی صنعت و بسته‌های حمایتی پرداختند.
قابل ذكر است اجلاس راهكارهاي توسعه پايدار و رونق واحدهاي صنعتي توسط مؤسسه پايواران و با همكاري شركت شهرک‌هاي صنعتي استان قزوین در سالن اجتماعات استانداري قزوين برگزار شد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها