سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم اراک :

تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد،بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند

موسوی گفت : تیم در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و بازیکنانم پتانسیل بالایی دارند و از تیم دهدشت شناخت نسبی کسب کردیم.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، محمد موسوی سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت : تیم فوتسال آلومینیوم در حال حاضر از لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد از طرفی دیگر ما بازیکنانی در اختیار داریم که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و به جرات میتوانم بگویم جایگاه و سطح تیم بالاتر از لیگ دو میباشد.

وی ادامه داد : امروز در راس هرم مجموعه تربیت بدنی، مدیریتی قرار گرفته است که با پیگیری های بسیار تلاش میکند تیم کم و کاستی نداشته باشد و همین مسئله باعث شده است که تا به امروز مشکلی وجود نداشته باشد.

موسوی در خصوص دیدار برابر مارون دهدشت اظهار داشت : چند فیلم از بازی های این تیم را دیده ایم و شناخت نسبی از آن ها پیدا کرده ایم تیم فوتسال دهدشت تیم نسبتا خوبی است که با دوندگی و بر اساس خلاقیت فردی کار می کنند.

سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم افزود: تعدادی بازکن مصدوم برای دیدار با دهدشت داریم که امیدواریم به بازی روز جمعه برسند البته نفرات جایگزین خوبی داریم که میتوانند به ما کمک کنند ولی به هر صورت تیم دهدشت میزبان هست و ما هم تلاش میکنیم دست خالی از این شهر برنگردیم.

وی خاطرنشان کرد : مجموعه تربیت بدنی ایرالکو تا به امروز هرچه را که خواسته ایم با تمام توان برای تیم مهیا کرده اند و همه همدل شده اند برای موفقیت تیم که این نکته میتوانددر ادامه راه نیز به ما بسیار کمک کند.

سرمربی تیم فوتسال آلومینیوم در پایان تصریح کرد: امیدوارم پرسنل شریف شرکت و فوتسال دوستان اراکی در بازی های خانگی ما رو تنها نگذارند و در کنار ما باشند همچنین بر خود لازم میدانیم که از آقای حاجیوند،آقای نبی رضایی و آقای ادریس آبادی که برای ایجاد آرامش در تیم بسیار تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کنم.

ارسال نظرات