رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

سرعت بالا دلیل تصادف خودروی مهدی قائدی بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال تهران به همراه ۵ نفر دیگر سوار بر خودرو ام وی ام بودند که به علّت سرعت زیاد واژگون شدند.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۸۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سوک، سرهنگ قدرت الله کشکولی اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و نیم بامداد امروز رخ داد که از شش سرنشین این خودرو پنج نفر زخمی شدند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و دو نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند.
گفتنی است مهدی قائدی که برای انجام کارهای مربوط به دانشگاهش به بندر بوشهر سفر کرده بود شب گذشته پس از تماشای دیدارهای فوتبال ساحلی به همراه دوستانش سوار بر خودرو بود که دچار سانحه تصادف شد.

سرعت بالا دلیل تصادف خودروی مهدی قائدی بود

تکمیلی/
ترمیم پارگی کبد قائدی در بندر بوشهر انجام شد
مهدی قائدی که دچار پارگی کبد شده بود برای ترمیم پارگی کبدش در بیمارستان شهدای خلیج فارس بندر بوشهر به اتاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان، مورد عمل جراحی قرار گرفت.
گفته می شود هم اکنون وی در آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای خلیج فارس زیرِ دستگاه ونتیلاتور بستری بوده و به احتمال فراوان با برگشت و طبیعی‌شدن تنفس وی، تا قبل از ظهر امروز از دستگاه جدا می‌شود و می‌تواند تنفس طبیعی داشته باشد.

گزارش های دریافتی حاکیست، وضعیت عمومی قائدی تا این لحظه خوب بوده و خطری متوجه سلامتی وی نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار