مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

نهادینه­ سازی حجاب برتر در اماکن عمومی سپاه ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در جلسه مجمع رهروان امر به معروف این استان که با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: نهادینه­ سازی حجاب برتر در مراکز و اماکن عمومی سپاه ضروری است.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۴۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی در این جلسه که با محوریّت رعایت عفاف و حجاب در بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه فضای امروزی حاکم بر جامعه از لحاظ رعایت عفاف و حجاب، فضای مطلوبی نیست و بیمارستان هم مجموعه­ ای است که به هر حال تحت تأثیر فضای بیرونی قرار دارد امّا مردم انتظار دارند مراکز و اماکنی که منصوب به نهادهای ارزشی هستند دارای امتیازهایی نسبت به سایر مراکز و اماکن جامعه باشند.

نهادینه­ سازی حجاب برتر در اماکن عمومی سپاه ضروری است

وی تصریح کرد: انگیزه کار فرهنگی به خصوص در زمینه عفاف و حجاب در بیمارستان حضرت قائم (عج) وجود دارد و مدیران این بیمارستان علاقمندند که این بیمارستان نیز همانند سایر اماکن عمومی سپاه، مجموعه ممتازی باشد که برای دستیابی به این هدف مهم نیز تلاش می­ کنند.

نهادینه­ سازی حجاب برتر در اماکن عمومی سپاه ضروری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: لازم است انجام کارهای فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب در مراکز و اماکن عمومی سپاه بخصوص بیمارستان حضرت قائم (عج) برای مردم محسوس باشد تا مسئولین بیمارستان متهم به بی تفاوتی در زمینه رعایت حجاب و عفاف نشوند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات