امام جمعه موقّت بوشهر گفت: مردم در روزهای حساس انقلاب اسلامی از جمله 22 بهمن با حضور در صحنه میزان علاقمندی خود را به نظام اسلامی ثابت کردند بنابراین ضروری است مسئولان نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۳۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: آن چیز که خواسته مردم است تقویّت ارتباط بیشتر مسئولان با مردم است و لازم است مسئولان به دور از تجمّل‌گرایی در کنار مردم زندگی کنند چرا که مدیرانی که زندگی تجملاتی دارند قادر نیستند حرف مردم را بفهمند.

وی یادآور شد: جوانان دارای فطرتی پاک و عرفانی هستند و مهم‌ترین قشری هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و در عرصه های سازندگی، علمی، ورزشی و دیگر حوزه‌ها حضور دارند و در واقع همین جوانان هستند که نشان دهنده عشق درونی نسبت به معرفت الهی هستند.

خطیب جمعه بندر بوشهر بیان کرد: شیطان صفتان با فراهم کردن ساز و کارهای مختلف برای انحراف جوانان اقدامات لازم را انجام می‌‌دهند که جوانان باید با تقویت بنیه دینی و معرفتی از این آلودگی‌ها خود را مصون نگه دارند.

وی یادآور شد: معرفت ایمانی سبب اصلاح جامعه می‌شود و دشمنان  با ایجاد شبعات و لغزش در اعتقادات، انواع ترفندها و توطئه‌ها ایجاد می‌کنند تا زمینه فساد جوانان را فراهم سازند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد:  حماسه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همراه با بصیرت و دشمن‌شکن بودکه سبب شادی دوستداران انقلاب و ناراحتی ضد انقلاب شد و یاس و ناامیدی را با این اقتدار و حماسه ملی از دل‌ها دور کرد.

دشتی گفت: دشمن برای ناامیدی مردم سرمایه‌‌گذاری فراوانی انجام داد اما حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، سبب از بین بردن توطئه دشمن و سرمایه گذاری آنان شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات