خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

شهدا در جایگاه برجسته در فرهنگ ما قرار دارند

امام جمعه قزوین گفت: یاد شهیدان و نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت در واقع بیانگر جایگاه هر استان است که با اجرای کنگره های یادمان می گویند که شهدا برای آنها در چه جایگاهی قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۹۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شرح وظایف شورای سیاست گذاری اولین اجلاسیه ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین ضمن اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و اهمیت شخصیت ایشان تبیین کرد: حضرت زینب(س) به همراهی امام سجاد(ع) توانست پیغام رسان کربلا باشد.
وی گفت: حضرت زینب(س) با بزرگی خاصی که نشان از درک دینی ایشان داشت در مجلس یزید توانست یاد شهدا را برای همیشه تاریخ زنده نگه دارد.
عابدینی تبیین کرد: یاد شهیدان و نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت در واقع بیانگر جایگاه هر استان است که با اجرای کنگره های یادمان می گویند که شهدا برای آنها در چه جایگاهی قرار دارند.
امام جمعه قزوین اذعان کرد: جایگاه دینی و فرهنگی ما با این کنگره دیده خواهد شد و این امر نوعی مسابقه مذهبی است که خداوند مشوق ان است.
وی یادآور شد: این امر یک فرصت استثنایی است که در ان سطح استان ما در مقایسه با استان های دیگر دیده می شود.
آیت اله عابدینی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: تجارب کنگره استان های دیگر نیز می تواند برای ما تجربه با ارزشی باشد و مو فقیت آنها نیز می تواند برای ما به عنوان تجربه ای ارزشمند مورد استفاده قرار گیرد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها