خبرهای داغ:
همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛

تقدیر از پرستاران حامی طرح اکرام ایتام

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، مشاور مدیرکل و روسای واحدهای مختلف کمیته امداد استان از پرستاران حامی طرح اکرام تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی حیدری، مشاور مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این بازدید ضمن تبریک روز پرستار بیان کرد: پرستاری، از آغازین لحظات طلوع اسلام، به صورت حرفه ای مقدّس مطرح بوده است، تاریخ اسلام از پرستارانی چون ام‌سَلَمه، رَبیع، ام‌سَنان، لیلا غفاری و در رأس همه آنها، حضرت فاطمه و حضرت زینب علیهماالسلام نام می بَرَد.
وی ادامه داد: اینان با کمال اخلاص و حفظ حریم عفاف و نجابت، به بیمار داری و معالجه مجروحان می‌پرداختند، حضرت زینب علیها سلام، آن وارث معدن عاطفه و شجاعت فاطمی، مقام پرستار را در دشت نینوا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار، به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.
مشاور مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: تاریخ انقلاب اسلامی نیز شاهد جان فشانی و از خود گذشتگی های پرستاران رشیدی است که وظیفه امداد رزمندگان غیور میهن اسلامی را به عهده داشتند.
وی عنوان کرد: پرستاران تنها در عرصه پرستاری از بیماران حضور موثر ندارند بلکه در یاری نیازمندان نیز در کنار امدادگران حوضر برجسته ای دارند.
وی اعلام کرد: در حال حاضر 270 پرستار در طرح اکرام ایتام این نهاد مشارکت دارند و به یتیم تحت حمایت خود کمک مالی ارائه می کنند.
حیدری یادآورشد: امروز افتخار کمیته امداد بر این است که با ایجاد اعتماد در میان اقشار مختلف مردم حلقه واسط اغنیاء و فقرا شده است.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها