هیات داروان نخستین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه معرفی شدند

بیر نخستین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه از معرفی هیات داوران نخستین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۶۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اسفندیار قره باغی  اظهار کرد: جمشید جم، مهداد کرباسی،آیت قنبری، مجید راست بد، قادر رودکیان و محمد رنجبر قضاوت و داوری این جشنواره را برعهده خواهند داشت.

وی گفت: این جشنواره با هدف به کارگیری هر چه بیشتر هنر موسیقی در ترویج مفاهیم و ارزش‌های مقاومت در جامعه، ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان موسیقی و توجه هرچه بیشتر جوانان به مضامین دفاع مقدس، ایثار، شهادت، مقاومت، استکبارستیزی، مدافعان حرم، بیداری اسلامی و شناسایی استعدادهای جوان جهت صیانت از فرهنگ و هنر بومی و اصیل منطقه برگزار می‌شود.

قره باغی با اعلام اینکه این جشنواره با گستره ی استانی برگزار می شود ، اعلام کرد : در بخش گروه نوازی تا کنون ٢٢ گروه برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که پس از بازبینی و اجرا در صحنه ، گروههای منتخب توسط هیئت داوران انتخاب و موفق به دریافت جایزه نقدی خواهند شد.

‌دبیر نخستین جشنواره موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه از ارسال ٥١ اثر در بخش آثار تولیدی به ذبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: این آثار بازشنوایی خواهند شد و منتخبین توسط هیئت داوران معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، گروه های شرکت کننده و آثار ارسالی در روزهای ٣ و ٤ بهمن ماه٩٦  صبح و عصر در دو بخش آثار تولیدی و گروه نوازی به رقابت خواهند پرداخت.

اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان بخش های مختلف از ساعت ١٥ روز پنجشنبه ٥ بهمن ماه در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری ٢٩ بهمن تبریز برگزار خواهد گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار