خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد

545 فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد اسدآباد

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر 320 فرزند یتیم و 225 فرزند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد اسدآباد قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۲۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

545 فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد اسدآبادمحمد نایبی‌صفا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 40 نفر از خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد در قالب چهارمین کاروان زیارتی در سال جاری به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی هزینه اعزام ایتام را 8 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هزینه این سفر زیارتی از کمک‌های مردمی و خیران تأمین‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای سال 120 نفر دیگر از مددجویان در قالب 3 کاروان 40 نفری به مشهدالرضا اعزام‌شده‌اند، گفت: کمک به محرومیت‌زدایی و توانمندسازی فرهنگی اقشار محروم و اعزام افرادی که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشدند از خدمات دیگر کمیته امداد است.

نایبی‌صفا در ادامه یادآور شد: تلاش می‌شود با همکاری خیران در کنار کمیته امداد زمینه زیارت افراد بیشتری از محرومان در شهرستان فراهم شود.

وی گفت: در این سفرها با برگزاری دوره‌های آموزشی مباحثی هم، چون رعایت اخلاق و سبک زندگی اسلامی، ارتقاء سطح مهارت‌های زندگی، تقویت روحیه خودباوری و شاد زیستن، آشنایی با اماکن مذهبی و همچنین اهمیت زیارت به مددجویان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر 320 فرزند یتیم و 225 فرزند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد اسدآباد قرار دارند، افزود: 2 هزار و 150 حامی در 9 ماه سال جاری 846 میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این خانواده‌ها کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات