خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان از برگزاری همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای 250 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۶۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

برگزاری همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در همدانجعفر بهرامی‌خشنود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های آموزش خانواده اظهار داشت: همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای 250 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان با همکاری ستاد اقامه نماز این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد به‌منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: آموزش نماز، آموزش مهارت‌های ضروری زندگی از عوامل و شیوه‌های مهم و مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت حمایت است که به صورت مستمر در برنامه های جاری این نهاد گنجانده شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان عنوان کرد: آموزش نماز و تصحیح قرائت نماز در تمام سطوح سنی برای تمام مددجویان و خانواده آنان در طول سال در جلسات آموزش خانواده و کانون‌های فرهنگی کمیته امداد در حال انجام است.

وی گفت: از ابتدای سال تعداد یک هزار و 144 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند.

بهرامی‌خشنود تصریح کرد: برگزاری جلسات آموزشی دیگر برای زوج‌های جوان، برگزاری مراسم دینی و مذهبی در قالب طرح فلاح، آشنایی با مبانی فقهی و دینی و اخلاق اسلامی در خانواده و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله ایدز و اعتیاد و طلاق برای مددجویان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات