خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه برتر شوراهای کل کشور توسط آموزش و پرورش

شورای آموزش و پرورش استان قزوین جزو موفق ترین شوراهای کشور بوده و بر همین اساس به عنوان شورای برتر کشور انتخاب شده است. شورای آموزش و پرورش در واقع مرکز مدیریت و راهبردی شوراهای استان است که معطوف کردن جامعه به آموزش و پرورش استان را می طلبد
کد خبر: ۸۹۷۶۹۶۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور زرافشان معاون وزیر آموزش و پرورش، آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، زاهدی استاندار قزوین، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.
سالار قاسمی در این جلسه با اشاره فعالیت آموزش و پرورش در سطح جامعه بیان کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه حاکمیتی، کانون دانایی و توانایی است و در واقع مقدمه وحدت سیاسی و ملی در کشور می باشد.
وی گفت: با توجه به این موضوع باید مقدمه وحدت سیاسی و اجتماعی از سوی آموزش و پرورش پرداخته شود چرا که توسعه پایدار بستگی به نیروی انسانی دارد و همین امر اهمیت و نقش آموزش و پرورش را نشان می دهد و آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه توسعه نیروی انسانی است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: نباید از نقش امید آفرینی آموزش و پرورش در جامعه غافل شد همچنان که طی اتفاقات اخیر در کشور، قشر نوجوان در این اتفاقات دچار ناامیدی بودند و این امر نیاز به امری کارشناسی دارد چرا که متاسفانه وجود ناامیدی در جامعه بسیار بالاست.
قاسمی عنوان کرد: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و بر همین اساس چهل شاخص اساسی از دستاوردهای آموزش و پرورش را جمع آوری کرده ایم.
وی افزود: شورای آموزش و پرورش استان قزوین جزو موفق ترین شوراهای کشور بوده و بر همین اساس به عنوان شورای برتر کشور انتخاب شده است. شورای آموزش و پرورش در واقع مرکز مدیریت و راهبردی شوراهای استان است که معطوف کردن جامعه به آموزش و پرورش استان را می طلبد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: استان قزوین در تمام مقاطع تحصیلی توانسته به دستاوردهای بسیار بالایی در سطح ملی و بین المللی دست یابد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها