خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین:

رفع مشکلات جامعه با همکاری همه نهادها محقق می‌شود

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین اذعان کرد: در مفاسد و معضلات امروز کشور نباید همه پیکان‌ها متوجه دولت باشد و همه مجموعه‌ها و نهادهای ذبربط باید با دولت همکاری کرده و به فکر رسیدگی به حال مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نا‌آرامی‌های اخیر کشور و نقش معضلات اقتصادی و معیشتی در شکل‌گیری این ناآرامی‌ها اظهار کرد: نارضایتی مردم از وضعیت زندگی، افزایش چندین درصدی کالاهای ضروری، وجود موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و عدم برخورد قاطع مسئولین با این گونه موسسات تنها برخی از دلایل نارضایتی های مردم است که سبب وجود ناآرامی‌های اخیر کشور شده است.
وی تصریح کرد: فردی که تمام سرمایه زندگی خود را در بانکی که آزادانه مشغول به کار است گذاشته و امروز از کلاهبرداری و غیرقانونی بودن آن موسسه آگاه می‌شنود و کسی پاسخگوی او نیست چاره‌ای جز اعتراض ندارد. " چه کسی باید پاسخگو باشد؟!" "تحصن جلوی مجلس"
این مسئول با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور مطرح کرد: قسمت قابل توجهی از افراد حاضر در ناآرامی‌های اخیر را جوانانی تشکیل می‌دادند که باید در بازار کار قرار می‌گرفتند ولی نگرفته‌اند بنابراین باید توجه داشت که تولید کار و اشتغالزایی باید به عنوان یک اصل مهم و ضروری توسط دولت و دولتمردان جدی گرفته شود.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین ادامه داد: در مفاسد و معضلات امروز کشور نباید همه پیکان‌ها متوجه دولت باشد و همه مجموعه‌ها و نهادهای ذبربط باید با دولت همکاری کرده و به فکر رسیدگی به حال مردم باشند.
حیدری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مسئولین باید در راستای رسیدگی به نیازهای قشر متوسط و متوسط روبه‌پایین کشور برنامه‌ای دقیق و اجرایی در پیش بگیرند چراکه امروز در جامعه افراد بسیاری هستند که زندگی خود را تنها با یارانه سپری می‌کنند.
وی در بخش پایانی این گفت و گو تبیین کرد: وجود فقر عمومی و این میزان از اختلاف طبقاتی در کشوری اسلامی بسیار تاسف‌برانگیز بوده و سبب دورشدن مردم از نظام می‌گردد لذا باید از شعاردادن دوری کرده و هرچه سریع‌تر به فکر راهکاری عملیاتی برای رفع مشکلات کشور بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها