معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

اعزام 42 نفر از مادران و دختران مددجوی استان مرکزی به زیارت مشهد مقدس

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از اعزام ۴۲ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۴۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد بوالحسنی معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی گفت: برنامه‌ها و خدمات فرهنگی کمیته امداد متناسب با نیازها و مشکلات مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود تا به نوعی زمینه‌های توانمندی در آنان را هم فراهم سازد.

وی افزود: افزایش و تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم‌ترین پیش‌نیاز برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصاد مددجویان به‌عنوان اصلی‌ترین هدف کمیته امداد است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: در دی‌ماه امسال ۴۲ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در قالب طرح «شوق زیارت» به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

بوالحسنی ادامه داد: طرح شوق زیارت به‌منظور رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند، با اجرای این طرح در کمیته امداد نیازمندان تحت حمایت که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با مساعدت خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای رشد واعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‌های مورد حمایت، برگزاری دوره‌های آموزشی، آموزش مکاتبه‌ای و انجام کارهای هنری از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات