خبرهای داغ:
در مواجهه با روشنفکرنماها:

خودکشی برای مترسک یا روان پریشی!

بازي سياست را نمي شود يك طرفه معني كرد آقايون در كنار دولت اعتدال هركدام چهل سال در اين مملكت همه كاره بودند حالا چطور ايشان مي خواهند خطر جنگ را بردارند با كدام پشتوانه؟ فرياد زد كه آقا شما دلواپسي نمي فهميد كه چه خطري را ظريف و دولت در مذاكره از بيخ گوش ايران گذراند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۶۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

خبرگزاری بسیج قزوین: روز انتخابات بود كه همه مردم به دنبال كانديداي مطرح خود بودند و سر از پا نمي شناختند در اين ميان عده اي با داد و فرياد تبليغات را به نحو هيجان انگيزي شروع كرده و تنور انتخابات با مناظرات و اتهام زني ها داغ شد.
يك سلبريتي مدعي بود كه راي به روحاني ندهيد جنگ شروع مي شود و تندروها كشور را متلاشي خواهند كرد.
گفتم بازي سياست را نمي شود يك طرفه معني كرد آقايون در كنار دولت اعتدال هركدام چهل سال در اين مملكت همه كاره بودند حالا چطور ايشان مي خواهند خطر جنگ را بردارند با كدام پشتوانه؟ فرياد زد كه آقا شما دلواپسي نمي فهميد كه چه خطري را ظريف و دولت در مذاكره از بيخ گوش ايران گذراند.
اگر درايت ظريف نبود الان ايران توسط آمريكا با خاك يكسان شده بود. ازش سوال كردم، سربازي رفتي؟ گفت: نه معاف شدم،پرسيدم پدرت جبهه رفته در دوران دفاع مقدس؟ گفت: خير اصلا سربازي هم نرفته است.گفتم چقدر تشابه داريد با آقاي ظريف كه نه جبهه رفته و نه در مصايب ملت شريك بوده بلكه در آمريكا زندگي كرد و يك باره اعلان خطر مي كند كه آمريكا اگر بخواهد ايران را با يك بمب اتم از كار مي اندازد و تمام سيستم دفاعيش را نابود مي كند.
آمريكا دوست دارد اما نمي تواند،آقاي دكتر سال 54 در آمريكا زندگي را شروع كردند و قدرت تهاجمي ايران را در برابر ابرقدرت پوشالي دنيا نديدند،ما فرزندان جانبازان و شهدا كه جان داده ايم از كدام جنگ هراسان هستيم. دنير دورزندان انقلاب خود را براي نبرد بزرگ آماده كردند و در جنگ هاي نيابتي تمام دنياي غرب را به زانو در آورديم.
اين ماجرا گذشت تا اينكه در اعتراضات و اغتشاشات اخير وي را ديدم كه شعار مي داد و از گراني تخم مرغ ناراضي بود و معيشت را بهانه مخالفت خود مي دانست.او را صدا زدم گفتم: شما كه قرار بود با برجام و راي به جناح غربگرا اقتصاد را سامان دهيد و خطر جنگ را از ملت دور كنيد چه شده كه خودتان سرباز دشمن شديد و در خيابان ها فرياد هنجار شكنانه سر مي دهيد!!
پس دكترين مذاكره كجا تشريف دارند و آفتابان تابان را چرا مواخذه نمي كنيد كه ايشان با حالتي حق طلبانه گفت: خودتان مي دانيد كه رييس جمهور در كشور ما يك مترسك است و دستور از جايي ديگر مي گيرد.
گفتم اگر واقعا رييس جمهور هيچ كاره است و شما آن قدر بر سياست احاطه داريد،چرا براي راي آوردن يك مترسك خودرا به آب و آتش زديد و با تمام مخالفان نظام همدستي كرديد و كفتارهاي منافقين را شاد كرديد و قوه قضاييه را مورد حمله قرار داديدتا ايشان راي بياورد؟ همان هايي كه شما دلواپس و متحجر خطابش مي كرديد هميشه در ميدان هستند و هر احدي به رييس جمهور منتخب ملت بي احترامي كند و با آشوب و اغتشاش مطالبات مردم را تحت شعاع قرار دهد با مشت آهنين انقلابيون دلواپس طرف خواهد بود.
91درصد ثروت كشور در دستان همين رييس جمهورهاييست كه شما آنها را مترسك مي خوانيد. چگونه است كه احمدي ن‍ژاد را عامل همه مشكلات تاريخ بشر مي دانيد و لي به انتخاب خودتان مي رسد سلب مسئوليت مي كنيد! چقدر شبيه سربازان صفين هستيد كه حكميت را بر علي تحميل كردند و در نهايت جنگ نهروان را راه انداختند تا بهاي بي بصيرتي خويش را از امام مظلوم مطالبه كنند.
گفت: منظور بنده اين است كه انتخاب مردم بي ارزش است و دستور از جايي ديگر مي آيد. گفتم انتخاب مردم ارزشمند است كه حتي علي درجنگ صفين بر خلاف عقيده خود و صلاح امت نظر جمع را پذيرفت اما شما آن چيزي را انتخاب درست مي دانيد كه خواسته هايتان را برآورده كند حتي به قيمت نابودي يك ملت كه در فتنه 88 و امروز آن را ثابت كرديد.
در نهايت بنده را به مزدور مواجيب بگير متهم كرد كه چقدر از اختلاس هاي زنجاني به شما رسيده؟ با لبخند گفتم باور كنيد هيچ چيز نرسيده اما از شما و خاوري به كانادا رسيده و بي بي سي هم برايتان كم نگذاشته است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها