فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی مطرح کرد:

لزوم همگرایی گروه‌ها و ایجاد فضای همدلی در کشور

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: مردم از هر جناح و گروهی که در کشور هستند لازم است فضای موجود را تشخیص داده و با همگرایی، فضای اتحاد و هم دلی را در کشور بیش از پیش تقویّت کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۹۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، علی غضنفری در جمع بسیجیان شهر کاکی اظهار کرد: مردم امروز به‌ خوبی می‌دانند که نیروهای امنیتی در کشور توانستند با اقتدار جلوی آمریکا، استکبار و پدیده‌ای که در قرن حاضر به وحشی‌گری آن تا به‌ امروز کسی ندیده بود و از امکانات بروز استفاده می‌کرد و خوشبختانه هم اکنون هیچ پایگاهی در دنیا ندارد، به‌خوبی ایستادگی کنند.

وی افزود: مردم می‌دانند امروز تروریسمی نظیر عربستان وجود دارد که هزاران کودک را با بمب‌های شیمیایی و انواع و اقسام تجهیزات نظامی خودش که بر سر مردم یمن می‌ریزد از بین می‌برد و بیمارستان‌ها و غیرنظامی‌های درون آن را در بدترین شرایط بر سر مردم خراب می‌کند.

غضنفری اضافه کرد: از هر جناحی و هر گروهی که در کشور هستند باید فضای موجود را تشخیص دهند و با یک همگرایی یک فضای اتحاد و همدلی را در میان مردم ایجاد کنند.

 وی تأکید کرد: چند روزی است این مردم در مورد ایران و آشوب گران صحبت می‌کند که ما در کنار شما هستیم و رهبران کشورهای انگلیس، آمریکا و سازمان‌های جاسوسی آن‌ها و منافقان همه در قضیه آشوب‌های اخیر پشت این آشوب‌ها سنگر گرفته‌اند، این در حالی است که تعدادی از مردم مطالبه قانونی دارند و در مورد مشکلاتشان حق رسیدگی دارند و این در قانون اساسی هم مشخص است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی تصریح کرد: امروز نیاز به وحدت و انسجام تمامی گروه‌ها وجود دارد و اگر بخواهیم یک جناح و یا یک گروه خاص را که در درون نظام هستند و شاکله و ساختار نظام را تشکیل می‌دهند، مورد هجمه قرار دهیم چیزی جز حمایت از آشوب گران نیست.

وی خاطرنشان ساخت: باید از اتفاقات که در سال 88 افتاد درس گرفت و باید بدانیم که هر جا انتخاباتی رخ می‌دهد و پس‌ازآن آشوبی صورت می‌گیرد رد پای آمریکا در آن آشوب‌ها دیده می‌شود، چنانچه در سال 88 مردم از رأی خود حمایت کردند و از شخص خاصی حمایت صورت نگرفت ولی آشوب گران به هر بهانه‌ای شهر را به آشوب کشاندند.

غضنفری بیان کرد: امروز اگر افرادی باشند که از قافله انقلاب و نظام و خونی که شهدا تقدیم این انقلاب کردند بخواهند عبور کنند از این خطوط قرمز رد شوند باکسانی که در اتاق فکر کشورهای غربی برای این انقلاب و نظام دسیسه و طراحی می‌کنند، هیچ فرقی ندارند.

وی یادآور شد: به برکت این روحیه انقلابی و به برکت خون شهدایی که تقدیم این انقلاب و نظام کردیم، این اقدامات که در جهت تضعیف این انقلاب و نظام صورت می‌گیرد، قطعاً خنثی خواهد شد.

غضنفری در پایان اضافه کرد: این انقلاب و نظام در میان آتشکده‌ای که در غرب آسیا است، تنها کشوری است که امنیت و آرامش در درون آن حاکم است و باید این هدیه الهی را باید قدر بدانیم و اگر قدر این امنیت راندانیم کار به‌جایی می‌رسد که نسبت به امنیت حاکم فعلی در کشور افسوس خورده شود.

 

ارسال نظرات