نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم روستاهای گرگور و دهنو از توابع بخش دلوار گفت: لازم است دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۴۲۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سپاس، سید کمال الدین شهریاری در این دیدار که فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند ،اظهار داشت: موضع بنده در قبال دولت تعامل مثبت و همراهی و همکاری برای پیشبرد اهداف و رفع مسائل و مشکلات مردم منطقه خواهد بود که در این مدت 6 ماهه برای رفع این مشکلات با 27 وزیر در سطح کلان جلسه برگزار کرده ایم.

وی افزود: موضوع کار و میشعت این بخش را قاطعانه و مسرانه از حقوق مردم در جهت تامین معیشت سالم و حلال و حق مسلم مردم در بخش ساحلی دفاع کرده و دفاع می کنم.

دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند

شهریاری تصرسیح کرد: مردمان قدر شناس این منطقه همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده اند  که این بخش به علت وسعت روستایی در اینده ای نه چندان دور باید طرحی از روستا محور و رفع مشکلات این روستاها از جمله آب و برق و گاز ایجاد شود.

دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت بخش کشاورزی در این منطقه ،دولت باید برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند و با ایجاد تعاونی‌های کشاورزی این روند شکل بگیرد و تقویت شود و زنجیره تولید تا مصرف را خود کشاورزان و تعاونی‌های کشاورزی مدیریت کنند.

دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند

وی بیان داشت: مسئولان کشاورز را نسبت به شغلش امیدوار و راضی نگه دارند تا زندگی و معاشش تامین شود تا نیازی به مهاجرت به شهری و شغلی دیگر نداشته باشد.

دولت برای سودآوری بخش کشاورزی تلاش کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار