فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی:

فریاد برائت مردم از آشوبگران پایان خط فتنه اخیر بود

فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی در تجمع مردم شهر بادوله در اعتراض به آشوبگران وقایع اخیر گفت: فریاد برائت از آشوبگران پایان خط فتنه اخیر بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۹۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی :عبدالله اسکندری در مراسم تجمع مردم شهید پرور شهر بادوله در اعتراض به آشوبگران با اشاره به ماهیت استکبارستیزی نظام اسلامی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران نمیتوانند شاهد تاثیرات مثبت و ثمربخش نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و در سطح دنیای اسلام باشند .

وی با اشاره به حمایت امریکا و رژیم های مرتجع منطقه از آشوبهای اخیر درسطح کشور ، آنرا ناشی از عدم شناخت آنان از ملت ایران دانست و تصریح کرد : ملت ایران به اصول و مبانی انقلاب عشق میورزند و اینگونه حمایتهای کور کورانه نمیتواند خللی در افکار و اراده این ملت بزرگ ایجاد نماید .

وی اضافه کرد  راه ملت از آشوبگران و ساختارشکنان جداست و این حضور حماسی مردم  نه بزرگ آنان به آشوبگران بود و این فریاد برائت مردم از آشوبگران پایان خط فتنه اخیر بود .

  فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی با اشاره خواسته های قانونی مردم و لزوم توجه جدی مسئولان به آن خواسته ها گفت : طرح و بیان مطالبات قانونی مردم بویژه مطالبات اقتصادی ، حق مردم است و به دلیل انحرافی که در نحوه بیان خواسته ها بوجود آمد ، صدای مردم به گوش مسئولان نرسید .

وی تصریح کرد : ملت ایران با همه مشکلات راه عزت و پیشرفت خود را با بصیرت ادامه خواهد داد و اینگونه تحرکات خرابکارانه نمیتواند ملت را از پیمودن این مسیر منحرف نماید .

ارسال نظرات