امام جمعه جم:

حساب ملّت ایران با اغتشاش‌گران جداست

امام جمعه جم گفت: کسانی که روزهای گذشته به خیابان‌ها آمدند و اماکن عمومی را تخریب و مغازه‌ها را آتش زدند دوست دار مردم نبودند و حضور پرشور امروز مردم انقلابی ایران نشان داد حساب ملّت ایران با این اغتشاش‌گران جداست.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۲۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت‌الاسلام محمّد گنجی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم جم بر علیه فتنه‌گران و اغتشاش‌گرانی که در چند روز اخیر سبب ناآرامی در برخی از شهرهای کشور شده بودند، اظهار کرد: همه ما طی چند روز گذشته شاهد بودیم که آشوب‌گران و منافقان از اعتراضات مردم سوءاستفاده کرده و از همین طریق ناآرامی‌هایی را در برخی از شهرهای کشور به وجود آوردند امّا امّت حزب‌ اللّه امروز در سراسر کشور با حضور پرشور خود به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر از انقلاب اسلامی دفاع کنند.
حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: مردم انقلابی جم امروز با مشت‌های گره کرده خود بر دهان دشمنان و فتنه‌گران زدند و از ولی فقیه خود حمایت تمام قد کردند هر چند نیاز است برخی مشکلات و گرانی‌ها در کشور توسط مسئولان رفع شود.
وی با اشاره به این که لازم است دغدغه‌های مردم برطرف شود، تأکید کرد: قوای قضائیه و مجریه لازم است دغدغه ی مردم را برطرف کنند و اگر در مجمعی می‌بینند آن مجمع در خدمت مردم نیست و نارضایتی مردم را به همراه داشته است باید برخورد و آن مجمع را اصلاح کنند.
وی یادآور شد: راه قانونی برای اعتراضات و رفع مشکلات و بیان حرف مردم وجود دارد ولی عده‌ای دشمنان و هم پیمانان‌شان از اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم سوءاستفاده کرده و سبب آشوب، اغتشاشات و ناآرامی در برخی از شهرهای مهم کشور شدند.
وی تصریح کرد: کسانی که در چند روز گذشته به خیابان‌ها آمدند و اماکن عمومی را تخریب و مغازه‌ها را به آتش کشیدند دوستدار مردم ایران نبودند و حضور پر شور امروز مردم انقلابی ایران نشان داد حساب ملت ایران با این اغتشاش‌گران جداست.
امام جمعه جم تاکید کرد: حضور پرشور امروز مردم جم اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، مسوولان و آحاد مختلف مردمی، مشتی محکم بر دهان فتنه‌گران و آشوب‌گرانی زد که قصد داشتند ایران را ناآرام جلوه دهند.
وی یادآور شد: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند و در کشور نباید بهانه را به دست آنان بدهیم.
گنجی با اشاره به این که افرادی به بهانه‌های مختلف می‌خواهند ارزش‌های ما را زیر سوال ببرند، افزود: در جامعه امروزی ما بیداری و هوشیاری ملت و مسوولان را می‌طلبد که حضور پرشور مردم در واکنش به اغتشاشات دشمنان نشان دهنده بصیرت و آگاهی امت حزب الله و مردم است.
وی ادامه داد: امروز علاوه بر دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، مسوولان و اقشار مختلف مردمی، بازاریان نیز حضور فعال و پرشوری در راهپیمایی داشتند که اغتشاشات اخیر منافقان را محکوم کردند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات