خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

دانش دشمن شناسی را به دست بیاوریم

امام جمعه آوج در همایش بزرگ حماسه 9 دیماه گفت: دانش دشمن شناسی را باید آموخت تا بتوان دوست و دشمن را از هم تشخیص داد و نباید حرفی زده شود تا زمینه سوء استفاده دشمن را ایجاد نماید.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگ حماسه ۹ دی ماه در شهرستان آوج برگزار گردید.
همایش بزرگ حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور آحاد مردم،خانواده های شهداء ،بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان در جوار مزار شهدای شهر آوج برگزار گردید‌.
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، حماسه ۹ دی را یک حماسه عظیم مردمی دانست و اظهار کرد: یک نیروی انقلابی هر وقت احساس خطر کند باید در صحنه حضور داشته باشد و بتواند از آرمانهای انقلاب دفاع کند.
وی ادامه داد: انسان باید تقوا و خداپرستی و پرهیزکاری را سر منشاء خود قرار دهد تا بتواند راه را از بیراهه تشخیص دهد و از این طریق راه خروج از فتنه ها را پیدا کند، افراد با تقوا با احتیاط عمل می کنند و با هر شایعه و صدایی تصمیم گیری نمی کنند‌.
امام جمعه آوج تبیین کرد: یکی دیگر از شیوه های مقابله با فتنه این است که انسان به قران وتمسک جوید و از قران کمک بگیرد، راه حل دیگر رهایی از فتنه ها تمسک به اهل بیت و خاندان پیامبر می باشد.
این مسئول اذعان کرد: کسی که به اهل بیت متکی باشد و تمسک داشته باشد تخیلات و شایعات را معیار خود قرار نمیدهد و از ولی فقیه خود اطاعت می کند و رو به فتنه نمی اورد.
هاشمی تصریح کرد: راه حل دیگر و شیوه اصلی مقابله با فتنه گران بصیرت می باشد و مقام معظم رهبری بسیار در این مودد تاکید و سفارش فراوان داشته و می فرمایند: بصیرت خود را زیاد کنید زیرا بسیاری از بلاها یی که بر سر ملتهای مختلف می آید از بی بصیرتی آن ملت می باشد.
وی تصریح کرد: از شیوه های دیگر مقابله با فتنه شناساندن حق به مردم می باشد یعنی اول باید حق شناخته شود که موضوع حق همان پیامبر ص و حضرت امیرالمونین (ع) و ائمه اطهار (ع) می باشند‌
همچنین دانش دشمن شناسی را باید آموخت تا بتوان دوست و دشمن را از هم تشخیص داد و نباید حرفی زده شود تا زمینه سوء استفاده دشمن را ایجاد نماید.
این مسئول توضیح داد: در برنامه اعتراضات اخیر نیز باید مسئولین و مردم همت کنند و کار جهادی انجام دهند تا مسائل و مشکلات امرار معاش مردم را رفع کنند زیرا این اعترضات به این شکل شاید در خیلی از نقاط دنیا صورت گیرد ولی در شان جمهوری اسلامی و مردم خوب کشورمان نمی باشد که بخواهند خواسته های خود را به این شکل مطالبه کنند.
در پایان نیز قطع نامه ۹ دی ماه قرائت گردید و مزار شهدا و شهدای گمنام عزیز غبارروبی و گل افشانی صورت گرفت.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها