خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مرودشت:

فتنه 88 از مدت‌ها قبل طراحی‌شده بود/ برخی می‌خواهند برنامه‌های 9 دی را منحرف کنند

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه مرودشت گفت: در حماسه 9 دی همه گروه‌ها نقش داشتند و حتی کسانی که به سران فتنه هم رأی داده بودند حضور یافته و 9 دی یک روز ملی و متعلق به تمام مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۸۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

حجت‌الاسلام‌ هاشم تقدسی  در مراسم سالگرد حماسه 9 دی‌ماه در مورد لفظ فتنه برای حوادث سال 88 اظهار داشت: بعدازاین مسائلی که در این چند سال تبیین شد و ابعاد وطن‌فروشی‌ها، جاسوسی و خیانت‌ها روشن شد هنوز عده‌ای از مسوولان که به‌عنوان خواص باید پررنگ‌ترین نقش را داشته باشند، معتقد هستند که حوادث سال 88 را نباید فتنه نامید.

وی تصریح کرد: نظام و حکومت ما دینی و اسلامی است و در زمان غیبت امام عصر(عج) ولی‌فقیه شاخص است و کسانی که معتقدند نباید حوادث 88 را فتنه نامید باید به ولی‌فقیه رجوع کنند و بدانند تاکنون کلمه فتنه یک هزار و 92 بار در بیانات مستقیم مقام معظم رهبری آمده است.

تقدسی هدف فتنه را براندازی نظام دانست و ابراز داشت: در فتنه 88 عده‌ای مغرضانه، به خاطر کینه‌جویی، انتقام و فریب حق و باطل را درآمیختند و غبار فتنه حقیقت را کتمان کرده بود و دشمنان داخلی و خارجی، منافقان، سلطنت‌طلبان، بهایی‌ها، ضدانقلاب‌ها، لیبرال‌ها جمع شدند که این حرکت سیاه را به یک نتیجه مطلوب یعنی براندازی نظام برسانند.

وی در خصوص عدم تقلب در انتخابات 88 اظهار داشت: تعداد زیادی از سران فتنه و دست‌اندرکاران فتنه در جلسات پنهانی اعلام می‌کردند تقلب نشده اما حاضر نبودند علنی اعلام کنند. تیم 6 نفره‌ای که از مجلس برای تحقیق در خصوص مسئله تقلب مأمور شدند وقتی در برابر میرحسین موسوی قرار گرفتند و از وی دلایل تقلب را خواستند دلایلی برای تقلب نیاورد. مقام معظم رهبری برای میرحسین موسوی وقت گذاشتند و اعلام کردند رأی مردم حق‌الناس است و اگر مدعی هستید تقلب شده است دلایلتان را بیاورید.

تقدسی بیان داشت: در دوربین مخفی که گرفته‌شده بود تاج‌زاده اعلام می‌کند باتجربه‌ای که من از انتخابات دارم تقلب با این اختلاف امکان‌پذیر نیست و سه بار اعلام می‌کند که انتخابات را باختیم اما حاضر نیست علنی اعلام کنند.

وی به‌کارگیری فتنه‌گران در مناصب دولتی را خط قرمز دانست و ابراز کرد: پدر انقلاب‌های مخملی و رنگی در کتاب «از دیکتاتوری تا دموکراسی 198» راهکار برای براندازی حکومت ارائه‌شده است و از این تعداد بیش از صد راهکار در فتنه 88 عملی شده بود.

وی فتنه 88 را حاصل طراحی سال‌ها قبل دانست و گفت: نقشه فتنه 88 از سال‌ها قبل طراحی‌شده بود و سران فتنه عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی بودند که به‌کارگیری شدند. در سال 84 در فصل 25 کتاب «سایه عقاب‌ها» نقلی از مک‌کین آمده است که با ایران نمی‌توان از طریق قدرت سخت مقابله کرد اما می‌توان با انقلاب‌های رنگی و مخملی و قدرت نرم این حکومت را شکست داد و شاید رنگ بعدی سبز باشد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مرودشت در مورد مدعیان تقلب انتخابات 88 اظهار داشت: برخی از افرادی که دم از تقلب می‌زدند خودشان از همین صندوق‌های رأی مسوولیت گرفته بودند و برخی هم با شخص محوری فریب خوردند.

تقدسی سکولاریزه کردن نظام را یکی از اهداف فتنه‌گران دانست و تصریح کرد: در حماسه 9 دی همه گروه‌ها نقش داشتند و حتی کسانی که به سران فتنه هم رأی داده بودند حضور یافته و 9 دی یک روز ملی و متعلق به تمام مردم است.

وی افزود: کوتاهی‌هایی از سوی دولت صورت گرفته و اعتراضاتی هم به دولت است و دولت هم به‌جای اینکه اقتصاد مقاومتی را اجرا کند دست خود را جلوی بیگانه دراز کرده و به همین خاطر خیلی چیزها را از دست دادیم اما باید هوشیار باشیم دست‌های پشت برده به دنبال ساماندهی بلواها و آشوب‌هایی هستند و نباید با این آشوب‌ها همراهی کرد.

وی ابراز داشت: برخی به دنبال ایجاد انحراف در مسیر بزرگداشت روز 9 دی هستند و می‌خواهند برنامه‌های این روز را همانند روز دانشجو منحرف کنند.

تقدسی حصر سران فتنه را قانونی دانست و تصریح کرد: حصر سران فتنه طبق قانون اساسی یک اقدام تأمینی موقت و در راستای حفظ منافع جامعه است و اگر قرار باشد سران فتنه محاکمه شوند جدای از اینکه حواشی را به دنبال دارد، باید گفت کسانی که رأی قاطع مردم را نپذیرفتند چه تضمینی است که رأی قاضی را بپذیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها