نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

فتنه از غفلت و جهالت استفاده می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در بوشهر گفت: فتنه از غفلت و جهالت استفاده می کند که لازم است در مقابل این شیوه دشمن، بصیرت داشت.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۰۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

 

 

 

 

 

 

 

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مصلی جمعه بوشهر با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، ضمن گرامیداشت نهم دی‌ماه، این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی در سال 88 تمام ترفندهای دشمنان را منجر به شکست کرد و بار دیگر اقتدار و ولایت‌مداری مردم را نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره اینکه مردم استان بوشهر همواره در طول تاریخ در ولایت‌مداری و حفاظت از حریم ولایت پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: جوهره استان بوشهر ولایت‌مداری است و هیچگاه این فرهنگ در مردم این استان خدشه‌دار نمی‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تمام پیامبران الهی در مبارزه با فتنه‌گران بودند، تصریح کرد: فتنه در تمام ادوار وجود داشته به‌گونه‌ای که پیامبران الهی همواره در طول تاریخ در حال مبارزه با جبهه استکبار و فتنه‌گران  بوده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فتنه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری بروز می‌کند بیان کرد: فتنه به دنبال براندازی هویت ملی و دینی یک قوم است و تنها راه مقابله با آن بصیرت، استقامت و ولایت مداری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فتنه برای مدیریت افکار و ایجاد فاصله مردم با نظام دینی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: فتنه از غفلت و جهالت استفاده می‌کند و در این مسیر اگر بصیرت نباشد فتنه کار خود را می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اگر ملتی در مقابل فتنه‌های دشمنان استقامت کند، پیروز است، گفت: ولایت مثل خورشیدی است که بر منظومه پیشرفت و سعادت می‌‌درخشد و این مهم سبب تولید استقامت و هدایت مردم می‌کند.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه در فتنه 88 دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی به‌دنبال نابودی کشور بودند، افزود: فتنه 88 با رهبری بزرگ مردی از نسل امام حسین (ع) امام خامنه‌ای و با حضور حماسی ملت ایران در صحنه خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، جایگاه مردم این استان در حوزه ولایت‌مداری را مورد اشاره قرار داد و افزود: مردم بوشهر در طول تاریخ ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند و اکنون جان خود را در راه ولایت می‌دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر در منظومه ولایت حرکت می‌کنند تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر همواره در کنار مقام معظم رهبری هستند و از حریم ولایت دفاع می‌کنند.

در ادامه برنامه حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد به شعر خوانی پیرامون روز 9 دی و جایگاه فتنه گران پرداخت/

انتهای پیام

 

ارسال نظرات