خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر تأکید کرد

حفظ وحدت و تبعیت پذیری از ولایت ضامن انقلاب اسلامی

امام جمعه ملایر با تأکید بر گرامیداشت حماسه 9دی گفت: حفظ و انسجام وحدت و تبعیت پذیری از ولایت ضامن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۷۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

حفظ وحدت و تبعیت پذیری از ولایت ضامن انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در مراسم گرامیداشت ۹دی که در فرهنگسرای آیت الله بهاری با حضور آحاد مردم ولایتمدار شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی با تأکید بر گرامیداشت حماسه 9دی تصریح کرد: حفظ و انسجام وحدت و تبعیت پذیری از ولایت ضامن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ملایر با اشاره به فتنه 88 ابراز داشت: فتنه گران در سال ۸۸ از سوی آمریکا، اسرائیل و انگلیس هدایت می‌شدند و می‌خواستند عزت ما را خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان یادآور شد: استکبار جهانی اصل نظام را هدف گرفته و انتخابات را بهانه قرار داده بود تا به اهداف خود برسد.

برقراری افزود: شبکه‌های اینترنتی از قبیل توییتر، فیسبوک و یوتیوب پای کار آمدند تا بر این براندازی نظام اسلامی توسط نوچه‌های داخلی خودشان کمکی کرده باشند.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ این پول های کثیف که مبالغ آن کم نبود در بین عده‌ای فتنه‌گر پخش شده بود تا به اموال عمومی و اموال شخصی مردم ایران اسلامی خسارت وارد کنند و مشخص بود که تمام این پول‌ها از آن طرف آب به نوچه‌های خود در این طرف می رسید غافل از اینکه این مملکت ومردمش با ولایت، امام(ره) و رهبر خود پیمانی ابدی بسته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات