خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر پیرامون تجمعات مردم و حماسه۹دی

بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر پیرامون تجمعات گذشته مردم و سالروز حماسه غرورآفرین ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۵۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر پیرامون تجمعات مردم و حماسه۹دیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر پیرامون تجمعات گذشته مردم و سالروز حماسه غرورآفرین ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام گذشته شاهد تجمعات اعتراض آمیز ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی بوده‌ایم، ملتی که همیشه یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و هستند و در هر زمان که نیاز به حضورشان بوده است خودجوش و انقلابی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند. حماسه پرشکوه و انقلابی ۹دی نمونه‌ای از جوشش وجدان‌های بیدار ملت ایران است که مشتی محکم و کوبنده بر دهان دشمنان انقلاب و طراحان این فتنه عظیم است.

حال بعضی از افراد داخلی، دلسوزان و انقلاب و افراد ارزشی و انقلابی را که از سران فتنه و حرکات پیرو آن اعلام انزجار می‌کنند را به داشتن سیاستی دوگانه در مقابل اعتراضات محکوم می کنند و بر این اعتقادند چون دولت حاضر مورد پسند شما نیست  اعتراضات اخیر را محکوم نمی‌کنید، اما جای سوال اینجاست که آیا اعتراضات اخیر هم راستا و همانند فتنه ۸۸ است؟

سوال دیگر اینکه در فتنه ۸۸ افرادی که ادعای پایمال شدن حقشان را داشتند آیا واقعا حقشان پایمال شده بود یا به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند؟ و هزاران سوال دیگری که بنابر اسناد و اعترافات، عموم مردم بصیر و انقلابی ایران از آن آگاهی دارند و جوابی کاملا واضح دارد.

در تجمعات اخیر شهرهای مختلف علیه اوضاع نابسامان اقتصادی، حقوق بگیران نجومی و مشکلات معیشتی مردم صورت گرفت، مردم مطالبه حقوقشان و وعده‌های بعید دولت را مطالبه کردند. باید به این نکته توجه شود که بیشترین فشار مشکلات حال حاضر متوجه طبقه پایین و قشر کارگر و مستضعف  جامعه است؛ ای کاش یادمان نمی رفت آن جمله تاریخی امام خمینی(ره) را که فرمودند «انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفین است». روز گذشته مردم که دیگر تاب و توان این همه فشار را نداشته و در حرکتی اعتراض آمیز، مخالفت خود را با شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی موجود نشان دادند.

فراموش نمی کنیم که دولت یازدهم قبل از روی کار آمدن بهبودی وضع اقتصادی و معیشتی مردم را اولویت کار خود قلمداد می کرد اما اکنون در میدان معاشرت تنها معیشت ملت با مشکل بیشتری مواجه شده است و تدبیر برخی مسئولین امید مردم را به زندگی کم رنگ ساخته است. یادمان باشد جمهوری اسلامی ایران برخواسته از دل مردم است و نباید مردم را نسبت به نظام ناامید سازیم.

البته در بین این اعتراضات بودند افرادی که به دلیل بغض و کینه از نظام جمهوری اسلامی می خواستند با همان گرای دشمنان بدخواهان نظام، فضا را طوری ملتهب و مدیریت کنند که به نفع دشمنان نظام اسلامی ختم پیدا کند اما به اذن الهی و بصیرت ملت بصیر و فهیم کشورمان تیرشان به سنگ خورده و ناکام ماندند.

بسیج دانشجویی با صراحت کامل هر گونه اقدام که هدفش تضعیف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد را محکوم می کند و افرادی که این رویای باطل را در سر دارند مطمئنا به مانند ادوار گذشته با سیلی سخت و سنگین ملت شریف و بصیر کشورمان مواجه خواهند شد، همان سیلی سخت و سنگینی که به صورت فتنه گران و دشمنان نظام درسال ۸۸ نواختند.

و الي الله ترجع الامور

انتهای پیام/

ارسال نظرات