خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز باید همه آماده و مهیا شویم چراکه فتنه‌های جدیدی رقم می‌خورد که کارگردان آن آمریکا و استکبار جهانی است و نباید شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

امروز فتنه‌های جدیدی به کارگردانی آمریکا و استکبار جهانی رقم می‌خوردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در گرامیداشت حماسه 9 دی در تجمع عظیم مردم ولایی همدان با اشاره به فرمایشات و تقریظ های مقام معظم رهبری در وصف شهر دارالمومنین همدان اظهار داشت: شهر همدان شهر شهیدان، یاران حسین ابن علی(ع)، شهر لشکر انصارالحسین(ع) و شهر مردان بزرگ بی ادعا است.

وی ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: مردم غیرتمند و ولایتمدار همدان با حضور پررنگ و به صورت یکپارچه در صحنه حاضر شدند تا از باورها و آرمان‌های انقلاب اسلامی  و رهبر پشتیبانی کنند که انتظار از همدان نیز همین است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مردم با حضور خود تکلیف الهی را انجام و در راستای پشتیبانی از ولایت قدم بر داشتند گفت: مردم با حضور خود حمایت از رهبری، ولایت فقیه، شهدا، انقلاب و آرمان‌های شهدا را اعلام کردند.

وی از 9 دی به عنوان یوم الله و روز تجلی بصیرت نام برد و بیان داشت: یوم الله 9 دی  تجلی حضور و  قدرت خداوند در مردمی است که توانستند  بار دیگر با انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

سردار مجیدی با بیان اینکه حادثه 9 دی بعد از پشت سر گذاشتن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد، افزود: افراد شرکت‌کننده در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی بر همان مبنا و  اصولی پایبند هستند که در انقلاب اسلامی ارائه شد.

وی با بیان اینکه عده ای فتنه گر در جریان انتخابات به دنبال غبارآلود کردن صحنه بودند تا  حق از باطل تشخیص داده نشود، گفت:  9دی روز بصیرتی است که مردم به پای ولایت ایستادند و برضد این فتنه‌گران حرکت کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه اتاق جنگ استکبار جهانی پشت صحنه فتنه قرار دارد، افزود: آنها به دنبال جدا کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی هستند اما مردم فهیم پای نظام و انقلاب خود جانانه ایستادند.

* پشتیبانی از ولایت فقیه رمز پیروزی است

وی بر لزوم بازگو کردن اتفاقات آن دوران و حماسه 9 دی برای نسل جوان تأکید و بیان کرد: آنها به واسطه فتنه نظام را هشت ماه معطل کرده و قبل شمارش آرا کاندیدای خود را پیروز دانسته و بعد از شمارش نیز اعلام تقلب کردند.

سردار مجیدی با اشاره به تاکید بر ضرورت گرامیداشت ایام الله 9 دی بیان داشت: حوادث و رخدادهای 9 دی باید برای آحاد جامعه و به خصوص جوانان تبیین و واکاوی شود تا آنها همواره در مسیر درست حرکت و از آن عبرت‌ها گیرند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: اگر حوادث و اعتراضاتی در کشور مشاهده می‌شود به یقین پشت صحنه و سناریو گردان آن آمریکایی‌ها هستند  که می‌خواهند  صحنه را برای رسیدن به منافع خود تغییر دهند اما شما مردم با بصیرت همواره مراسم نشان دادید که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و نباید به آنها اعتماد کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: امروز باید همه آماده و مهیا شویم چراکه فتنه‌های جدیدی رقم می‌خورد که کارگردان آن آمریکا و استکبار جهانی است و نباید شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش کرد.

وی اعتراضات اخیر در کشور را فتنه‌ای دیگر دانست و عنوان کرد : آنها گزارشی با عنوان 160 صفحه نوشته‌اند که در آن به ایجاد انقلاب مخملی اشاره کرده‌اند و به همین منظور در ایران تمرکز کرده بودند و حال  امروز که پیروزی جبهه مقاومت در جهان اسلام اتفاق افتاده آمریکا و استکبار جهانی دست و پا می زنند تا به طرق مختلف این پیروزی بزرگ را برای مردم جهان حذف کنند بنابراین به دنبال  کمرنگ کردن آن در جهان اسلام هستند.

سردار مجیدی پشتیبان ولایت فقیه بودن را رمز پیروزی دانست و یادآور شد: راه پیروزی ما این است که مردم هوشیار باشند و به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند؛ هرچند  امروز مشکلات وجود دارد و از دولتمردان می‌خواهیم به جد مشکلات را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان سرباز  ولایت  وظیفه خود را انجام دهیم  و مردم نیز کمک کنند  تا زمینه برای فرج و ظهور امام زمان(عج) آماده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات