خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد :

ارسال کانکس توسط کارگران البرز دارو به مناطق زلزله زده کرمانشاه

کانکس ها با کمک کارگران و کار مندان شرکت البرز دارو تامین شده و کارگران و کارمندان از جیب خودشان این مبالغ را کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

رحیم محمد خانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حسن پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت : در راستای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه و کمک به هم نوع حوزه شهید حسن پور کارگری شهرستان البرز با رایزنی هایی که با شرکت البرز دارو داشت توانست دو کانکس پانزده متری و چهار چشمه توالت و همراه با دوش حمام به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کند.
وی ابراز داشت : این کانکس ها با کمک کارگران و کار مندان شرکت البرز دارو تامین شده و کارگران و کارمندان از جیب خودشان این مبالغ را کمک کرده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری حسن پور گفت : این کانکس ها با مبلغ بیش از دویست و پنجاه میلیون ریال خریداری شده و برای کمک به مردم روستاهای قره بلاغ و بابا اسکندر ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان در شهر کرمانشاه به عنوان یک سکونت گاه موقت گزینه ای بهتر نسبت به چادر بنظر می رسد گفت : زیرا با کاهش دما در هنگام شب چادر ها قادر به حفظ دمای داخلی نبوده و سرمای شدید باعث اذیت شدن بیش از پیش آسیب دیدگان می شود.
3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها