خبرهای داغ:
نمایندخ ولی فقیه در سپاه تاکستان ابراز کرد:

حماسه9دی، پاسخ مردم به یک بازی کودکانه

نمابنده ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: هرچند با حماسه نه دی پایه دنیای انقلاب اسلامی مستحکم تر شد اما همین حرکت و فتنه فریب خوردگان و فتنه گران باعث شد که دشمن نسبت به انقلاب جری تر شود و نقشه های شوم بیشتری بر علیه نظام اسلامی پیاده کند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۷۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

حجت الاسلام رضا صادقی نمابنده ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: پس از فتنه ای که بعضی از فریب خوردگان و دلدادگان به زرق و برق دنیا و وابستگان به غرب بوجود آوردند مردم بصیر وآگاه ایران اسلامی از خواب غفلت که فتنه گران ایجاد کرده بودند بیدار شدند و برای بیعت مجدد بانظام اسلامی و رهبری نظام به خیابان ها آمدند و اعلام برائت کردند از هرکس که فتنه گری کرده و اعتبار نظام را به زیر سوال برده بود .
حجت الاسلام صادقی در ادامه بیان کردند:حماسه بزرگ نه دی جواب مردم انقلابی ایران بود به بازی کودکانه ای که منافقین و سلطنت طلب ها و استکبار آن را کوک می کردند و سردسته این فتنه کسانی بودند که داخل این نظام مسئولیت داشتند ولی فریب شیطان و شیطان صفتان را خوردند و بلای بزرگی بر سر ایران اسلامی آوردند.
و اضافه کرد:  هرچند با حماسه نه دی پایه دنیای انقلاب اسلامی مستحکم تر شد اما همین حرکت و فتنه فریب خوردگان و فتنه گران باعث شد که دشمن نسبت به انقلاب جری تر شود و نقشه های شوم بیشتری بر علیه نظام اسلامی پیاده کند. 
این مسئول بیان کرد: این رویداد ها سبب شد تا  تحریم های دیگری را بر میهن اسلامی تحمیل کنند؛ در احادیث داریم که دو نعمت است که انسان قدر آن را نمی داند صحت و امنیت ؛ اگر بدن مریض شود وصحت خود را ازدست دهد باید به فکر درمان باشیم تا مریضی بدن از بین برود یا اگر از نظر روحی و روانی انسان دچار مشکل شود باید فکری اندیشیده شود و اگر امنیت جانی و مالی و سیاسی و اجتماعی فرد و جامعه از بین برود و انسان امنیت نداشته باشد از نظر روحی و روان و بالطبع از نظر جسمی بیمار می شود این است که سفارش کرده اند قدر این دو نعمت را بدانید.
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکستان گفت: در فتنه ای که پس از انتخابات سال 88 بوجود آمد فتنه گران این دو نعمت بزرگ را از ایران اسلامی که در صحت و سلامتی و امنیت بسر می برد از بین بردند فکر و جسم جامعه را دچار بیماری کردند! دیگر کسی امنیت نداشت نه امنیت فکری و نه امنیت جانی و مالی.
وی ادامه داد: حماسه نه دی باعث شد که این دو نعمت بزرگ به میهن اسلامی برگردد و برای اینکه دوباره این دو نعمت الهی از دست مردم گرفته نشود مسببین فتنه و فریب خوردگان فرزند و مال و دنیا بعد از یکسال یعنی سال 89 محصور شدند تا غده سرطانی فتنه برجامعه رخنه نکند و مردم در صحت و سلامتی جسمی و فکری و امنیت به زندگی خود ادامه دهند.
حجت الاسلام صادقی در پایان گفت: حماسه نه دی بیعت مردم با ارزشهای انقلاب امام و رهبری نظام بود .
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها