خبرهای داغ:

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه خوی در گرامیداشت حماسه ۹ دی

بسیج جامعه زنان سپاه خوی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی،خلق حماسه مردم ولایی ایران اسلامی در چنین روزی را نشانه همبستگی، ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی و در پی اعلام  انزجار خواهران از حرکتهای  مذبوحانه فتنه گران و حمایت و تبعیت کامل از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ، بسیج جامعه زنان بیانیه ای بدین شرح صادر نمود.

الْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتلِ (بقره /217)

این بیانیه پس از ذکر آیه فوق با اشاره به منویات رهبری که «۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است» افزود: امت مومن، خداجو، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) جلوه ای از غیرت و تعصب دینی و مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتند.

این بیانیه گفته امت شهید پرور ایران اسلامی در 9دی حماسه ای خلق کرد به یاد ماندنی ،حماسه ای که نشان داد ایران اسلامی از هر قشر و گروهی باشند نخواهند گذاشت غربت25ساله ولایت، تکرار شود.

همچنین در این بیانیه آمده: این حماسه بزرگ فصل نوینی از بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین عرصه‌های رویارویی با دشمنان فتنه‌افروز پیش‌روی جهانیان گشود تا با خیال واهی و افکار پوچ به دنبال آزمودن اراده و اعتماد ایرانیان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند چرا که این مردم با وحدت و همبستگی عمیق در حمایت از انقلاب و لبیک به ندای رهبر فرزانه‌شان تا پای جان ایستاده‌اند.

این بیانیه حماسه 9 دی ماه را عامل میرایی و دفن فتنه 88 توصیف و آورده است:حماسه 9 دیماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام  و «ولایت پذیری» آنان بوده و با تبلور « بصیرت» و تبعیت از «ولایت فقیه» مظهر نفوذ ناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

فتنهگران بهانه به دشمن دادند تا تحریمها و تهدیدهای خود را تشدید کند و از این بابت آسیب جدی به کشور وارد کردند. از طرفی حمله به اموال عمومی واموال مردمی و آتش زدن بیت المال دهها میلیارد تومان خسارت به بار آوردند. سران فتنه و فتنهگران باید این خسارتها را جبران کنند و از طرف محاکم قضائی به مجازات های سنگین برسند چون هدف فتنه اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مردم با بصیرت ایران اجازه دیگر اجازه به ایجاد فتنه را نخواهد داد.

اینک بسیج جامعه زنان در آستانه سالگرد حماسه 9دی، ضمن پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در 9 دی 88 و محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اعلام می دارد عوامل فتنه، نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند که اعمالشان مستوجب محاکمه جدی است و البته در دادگاه عدل الهی نیز باید پاسخگوی بغی در برابر حاکم اسلامی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار