خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب:

9دی تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب، گفت: 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق مردم با آرمان های انقلاب تبدبل و درس بزرگی برای این ملت به جا گذاشت که چگونه می توان جاودانه ماند.
کد خبر: ۸۹۶۷۷۷۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت السلام حسین عبدالرحیمی افزود: روز 9 دی عمق دشمن شناسی و قدرت تفکیک مردم ایران بین حق و باطل را نشان داد.

وی بیان کرد: هدف دشمن در فتنه 88 جدا کردن مردم از انقلاب بود که با رهبری خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت و هوشیاری مردم این نقشه با شکست روبروی شد.

حجت السلام عبدالرحیمی اظهارداشت: پاسخ مردم در روز 9 دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران داخلی و خارجی بود که با شور و شعور خود همه نقشه های دشمنان را بر باد داده و همه آن رابرای رسیدن به هدفشان مائوس و ناامید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراب بیان کرد: برخی خواص در فته 88 از قافله مردم عقب مانند و به خاطر عدم بصیرت راه خود را از فتنه گران جدا نکرده و بعضا در مقابل فنته و فنته گران ساکت ماندند.

وی افزود: حماسه 9 دی که به صورت خود جوش از میان مردم به وجود آمد حجت را بر همگان تمام و انقلاب اسلامی و نظام ولایی را از خطرناک ترین موقعیت و شرایط رهایی بخشید.

حجت السلام عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: 9 دی تبلور انقلاب بودن و و ولایت مداری ملت شریف ایران بود که ثابت کردند تا آخر پای رهبری و نظام و خط امام(ره) ایستاده اند و با تمام قوا از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار