مراسم یلدای آسمانی‌ها در فرودگاه بوشهر برگزار شد

طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان فرودگاه‌های استان بوشهر و یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های این استان مراسم شب یلدای آسمانی‌هادر فرودگاه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۰۷۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدرضا سلمان‌پور در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هواپیمایی، اظهار داشت: شهدا از تمام خواسته‌ها و تعلقات و آرزوهای خود گذشتند تا اسلام ناب محمدی و دین باقی بماند و تا آخرین نفس و قطره خون از آن دفاع کردند.

سلمان‌پور با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای مدافع حرم است که اقتدار ملی و امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان آورده است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم همچون دیگر شهدای ایران اسلامی، درس شهادت را برای دفاع از حریم ولایت، از بزرگان دینی و رهبران خود فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهیدان و فدارکاری آنان، به امنیت و اقتدار رسیده‌ایم و باید راه شهیدان را ادامه دهیم، افزود: امروز باید رشادت ها و ایثارگری‌های شهیدان مدافع حرم را به نسل جوان منتقل کنیم تا بدانند که شهیدان چگونه جان خود را فدای اسلام و ولایت کردند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر تاکید کرد: دوستان و دشمنان ما بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعامل و همکاری با نیروی انتظامی با قدرت و صلابت تامین امنیت فرودگاه‌های کشور را به مانند گذشته تضمین می‌کند بلکه این مهم را در تمامی عرصه‌ها به منصه ظهور رسانده است.

سلمان‌پور با اشاره به اینکه در هر گوشه‌ای که دشمن بخواهد نفوذ کند، مانع اصلی آن سپاه است، تصریح کرد: به‌ سبب امنیت بالا و قوی بودن یگان حفاظتی پروازی کشورمان که در اختیار سپاه است، می‌توان گفت یکی از قوی‌ترین یگان‌های حفاظتی و امنیت پروازی دنیا را داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات