خبرهای داغ:
به صورت دامنه دار برگزار می شود:

جشن پیروزی جبهه مقاومت در مدارس

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) از برگزاری جشن پیروزی جبهه مقاومت و نواختن زنگ مقاومت در تمامی مدارس متوسطه اول و دوم سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۹۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری جشن پیروزی چشمگیر جبهه مقاومت در برابر استکبار و فرزند خودخوانده آن، اسرائیل و همچنین نواختن زنگ مقاومت در تمامی مدارس متوسطه اول و دوم سطح استان امروز، 28 آذر ماه سال جاری با حضور برخی مسئولین استانی، رزمندگان مدافع حرم و خانواده شهدای مدافع حرم خبر داد.
ابراهیمی تبیین کرد: جشن پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار امروز در تمامی مدارس متوسطه اول و دوم استان درحال برگزاری است که به مناسبت قدردانی از مجاهدت رزمندگان مدافع حرم و نابودی شجره خبیثه داعش و همچنین تبیین 6 سال رشادت رزمندگان برای نسل چهار انقلاب می‌باشد.
وی ابراز داشت: سخنرانان این مراسم رزمندگان مدافع حرم استان هستند که با بیان خاطرات خود در مناطق و همچنین سایر وقایع این پیروزی را در کنار دانش‌آموزان جشن می‌گیرند.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) اذعان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش چهارده‌گانه استان، بسیج دانش‌آموزی و مدیران مدارس سطح استان درحال برگزاری می‌باشد.
این مسئول در خاتمه افزود: این جشن با حضور خانواده شهدای مدافع حرم از جمله شهید سیاهکالی مرادی و شهید حسین پور، حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت، مدیر کل اداره آموزش و پرورش و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه یک و سرهنگ آذربایجانی، فرمانده تیپ 82 استان و سایر فرماندهان سپاه استانی اتفاق افتاد.
وی افزود: این برنامه بصورت نمادین در دبیرستان تیزهوشان فرزانگان استان با حضور مسئولان ذکر شده در حال برگزاری است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها