خبرهای داغ:
پیگیری می شود:

شب یلدا در برنامه های شبکه قزوین

شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در برنامه های خود بصورت ویژه ای به شب یلدا می پردازند.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۴۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: برنامه های این مرکز در حوزه سیما، صدا و خبر بصورت ویژه ای معطوف به شب یلدا خواهد بود که دراین برنامه ها سنت های شب یلدا و آداب رسوم مردم استان در این شب و همچنین میهمانان برنامه های سیما و صدا به این موضوع خواهند پرداخت.
اکبری افزود: با توجه به اینکه در شب یلدا مردم رویکردی فعال برای داشتن شبی به یادماندنی دارند؛ رسانه هم دراین شب با بهره گیری از ظرفیت های موجود به شب یلدا می پردازد؛ که در این راستا سیمای مرکز قزوین در برنامه های «رنگ زندگی»، «شب های مینودری» و صدای مرکز قزوین هم در برنامه های «دیماج و «فانوس» به همین موضوع خواهند پرداخت.
وی همچنین تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم با پوشش مراسم و برنامه های مرتبط با شب یلدا گزارش های تولیدی و خبری از این مناسبت تهیه و پخش می کند.
اکبری خاطر نشان کرد: در حوزه ی فضای مجازی هم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در حوزه های سیما، صدا و خبر تمهید شده است تا مخاطبان در این محیط هم بتوانند اخبار تولیدات مرکز را دنبال کنند.
وی بیان داشت: شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین همچنین پخش تیزر، زیرنویس و آنونس های رادیویی را با موضوع شب یلدا در دستور کار قرار داده اند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها