خبرهای داغ:
صورت گرفته است:

بهره مندی 97 درصدی خانوارهای روستایی بوئین زهرا از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: 97 درصد خانوارهای روستایی منطقه بوئین زهرا با 19 هزار و 684 خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند.
کد خبر: ۸۹۶۳۶۰۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: از تعداد 99 روستای بالای 20 خانوار منطقه بوئین زهرا 91 روستا به شبکه سراسری گاز متصل هستند و 8 روستای دیگر نیز پروژه های گازرسانی آنها در دست اقدام است. به گفته وی به منظور گازرسانی به این روستاها از ابتدا تا کنون 668 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه تصریح کرد: شهرستان بوئین زهرا شامل 5 شهر است که 100 درصد خانوارهای شهری آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
بوشهری بیان کرد: از جمله اولویت های شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها بوده است که خوشبختانه با گازرسانی به 183 روستا در چهار سال اخیر گام بزرگی در این زمینه برداشته شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، گاز طبیعی را عاملی تاثیر گذار در شکل گیری افزایش رفاه و رضایتمندی روستاییان دانست که علاوه بر مزیت ها و صرفه جویی های اقتصادی چه در سطح خانوارهای روستایی و چه در سطح ملی می تواند موجبات مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم آورد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها