خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی :

مدیریت خلاق و کارشناسان مجرب مهترین ویژگی حوزه هنری

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس و کارشناسان حوزه هنری قزوین بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۱۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیده حمیده زرآباد نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، مدیریت خلاق و بهره مندی از کارشناسان مجرب را مهمترین ویژگی حوزه هنری قزوین برشمرده گفت: خوشبختانه آثار و تولیدات این مرکز از سطح کیفی بالا و استاندار خوبی برخوردار است که باید تداوم داشته و حمایت شود.
وی افزود: این مرکز با تولیدات خود به ویژه در حوزه نمایش، هنرهای تجسمی و پژوهش برای بالا بردن ذائقه فرهنگی استان گام های موثری برداشته و در این راستا به نظر می رسد، صرف هزینه های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی خواهد داشت و این مهم حمایت ویژه مسوولان را طلب می کند.
در این دیدار رییس حوزه هنری قزوین نیز حوزه هنری را نهادی کاملا فرهنگی، هنری و برآمده از آرمانها انقلاب اسلامی برشمرد که تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار فاخر جزو اهداف ثابت آن به شمار می رود.
علی هوشمند گفت: کمبود فضای مطلوب و استاندار، بزرگ ترین مانع ما در ارائه خدمات است و اگر مسوولان مساعدت کنند و پردیس سینمایی احداث شود می توانیم با گسترش آموزش های هنری گام های اساسی در جهت توسعه استان برداریم.
گفتنی است: در این دیدار نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحدهای تخصصی ضمن گفتگو با کارشناسان از نزدیک در روند اجرای برنامه ها قرار گرفت.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها