خبرهای داغ:

دوره‌های تخصصی شیرازشناسی در نمایشگاه گردشگری پارس معرفی می‌شوند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: دوره‌های تخصصی شیرازشناسی در نمایشگاه گردشگری پارس برای بازدید کنندگان تشریح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۸۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

در نمایشگاه گردشگری پارس که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا شده، غرفه شهرداری شیراز با برنامه‌های متنوعی به استقبال بازدیدکنندگان آمده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برپایی نمایشگاه عکس‌های تاریخی و مذهبی شیراز را ازبرنامه‌های این غرفه اعلام کرد و اظهار داشت: این فرصت برای بازدیدکنندگان فراهم شده تا با تاریخ گذشته شیراز پایتخت فرهنگی ایران اسلامی آشنا شوند.

وی گفت: دوره‌های تخصصی شیرازشناسی نیز که با برنامه‌ریزی کارشناسان در مرکز شیرازشناسی ایجاد شده است در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان تشریح می‌شود و ثبت‌نام در آن‌ها امکانپذیر است.

آتش‌زمزم افزود: در این دوره‌ها تمام ابعاد مرتبط با شیراز و مردم شیراز از آداب و رسوم تا معماری به صورت تخصصی تدریس می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از اتمام این دوره‌ها مدرک شیراز پژوه دریافت می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در غرفه شهرداری شیراز گزارشی از فعالیت‌های عملیاتی و پژوهشی شهرداری در حوزه گردشگری نیز به نمایش درآمده است.

وی معرفی بسته‌های پیشنهادی شهرداری برای سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری را بخشی از برنامه‌های غرفه دیگر شهرداری معرفی کرد و افزود: در این غرفه که توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در نمایشگاه پارس برپا شده، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شیراز معرفی شده است.

آتش‌زمزم سرمایه‌گذاری در این بخش را سرمایه‌گذاری پرسود ارزیابی کرد و گفت: تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیراز آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها