خبرهای داغ:
رییس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:

بکارگیری نیروهای همسو مهمترین انتظار شورا از شهردار جدید قزوین

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بکارگیری و جابجایی نیروهای همسو، حاکم کردن رویکرد آینده نگری و کاهش هزینه های غیر ضروری از مهمترین انتظاراتی است که از شهردار جدید قزوین داریم.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۴۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حکمت الله داوودی در مراسم تودیع و معارفه شهردار قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:در اصول متعدد قانون اساسی به نقش شوراها در اداره امور شهر اشاره شده است.
وی افزود: با شروع کار شورای پنجم علی رغم داشتن اختلاف سلیقه پس از بررسی های برنامه آقای صفری که دارای۱۳سال سابقه در مجموعه مدیریت شهری بوده و چندین بار شهردار نمونه شدند، به اتفاق نظر رسیدیم.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:به اتفاق آرای ۹نفر از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین آقای علی صفری به سمت شهردار جدید قزوین انتخاب شد.
داوودی با اشاره به رویکردها و سیاست های شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد:توجه به ارزش های تاریخی و فرهنگی این کهن شهر، بهبود کیفیت نظام مدیریت هماهنگ، بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان جهت آبادانی شهر از جمله رویکردها و سیاست های شورای شهر است.
وی گفت:تلاش در جهت استفاده از شخصیت های ملی به منظور هم افزایی برای رفع مشکلات کلان شهر، جذب مشارکت نخبگان، حاکم کردن رویکردهای علمی در تدوین و تصویب برنامه های شهری از دیگر رویکردهای شورای شهر قزوین بعوه شمار می رود.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد:توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهری،پیگیری صنعت گردشگری، توسعه کانال های ارتباطی شورا و شهرداری با شهروندان و توجه ویژه به مسایل فرهنگی، ورزشی و مذهبی از جمله موضوعاتی است که شورای شهر قزوین با جدیت دنبال می کند.
داوودی با بیان انتظاراتی که شورای شهر از شهردار جدید قزوین دارد، یادآور شد:
بکارگیری و جابجایی نیروهای همسو،
تلاش در جهت بهبود فعالیت ها، حاکم کردن رویکرد آینده نگری، رعایت انضباط مالی و کاهش هزینه های غیر ضروری از مهمترین انتظاراتی است که از شهردار جدید قزوین داریم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها