امام‌جمعه دلیجان:

اعلام قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از عجز دشمن است

امام‌جمعه دلیجان گفت: ایران و نیروهای مقاومت در منطقه عراق و سوریه بر داعش پیروز شدند و آن‌ها را نابود کردند و در آینده در یمن نیز پیروز خواهند شد، که این شکسته بزرگی برای آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۵۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام‌جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان بعد از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی به اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل از طرف رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ خبیث به عواقب این اقدام فکر نکرد و دلیل این کار شکستی بود که آمریکا در منطقه خورده بود.

وی افزود: ایران و نیروهای مقاومت در منطقه عراق و سوریه بر داعش پیروز شدند و آن‌ها را نابود کردند و در آینده در یمن نیز پیروز خواهند شد، که این شکسته بزرگی برای آمریکا خواهد بود.

امام‌جمعه دلیجان تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با مطرح کردن این موضوع سرپوشی را بر روی مسائل اسرائیل در منطقه بگذارد.

حجت‌الاسلام کرامتی با اشاره به حضور مردم شهرستان در راهپیمایی اعتراضی به این اقدام و حمایت از قبله نخست مسلمانان گفت: راهپیمایی‌هایی که امروز مردم ایران و ملت‌های مسلمان درک شورهای اسلامی بعد از نماز جمعه انجام می‌دهند گامی بزرگ برای نابودی اسرائیل در منطقه خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی‌های دولت عربستان برای نابودی انصارلله و مردم مسلمان یمن اشاره و خاطرنشان کرد: سرنگونی رئیس‌جمهور خائن یمن باعث خوشحالی یمنی‌ها و نقش بر آب شدن برنامه‌ریزی‌های آل سعود شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات